Osudný den přišel, dnes si jedu pro vysvědčení. Strachy jsem nemohla ani dospat. Doufala jsem, že všechno dopadne dobře. V sedm mi přišla zpráva od Tecny, že jsou na místě a tím se mi trochu ulevilo. Když jsem přišla do třídy, vše vypadalo přesně jako v předtuše.
,,Ahoj!" pozdravila jsem spolužačky, když jsem vešla do třídy a šla jsem si sednout do své lavice. Všechny spolužačky si nadšeně předávali zážitky za několik měsíců online školy, co jsme se vůbec neviděli. Já jsem ale jen tiše seděla, s jedním sluchátkem v uchu, a napůl jsem poslouchala hudbu a napůl rozhovory ostatních. Když zazvonilo, vyndala jsem si sluchátko a čekala na naši třídní. ,,Dobré ráno holčičky moje!" nadšeně nás naše třídní pozdravila. ,,Jsem ráda, že vás konečně vidím..." začala svůj tradiční proslov, který jsme už znali z prváku. teď jsem očekávala, že ucítím stejné magické zachvění, jako v předtuše, ale nebylo tomu tak, čímž se mi zase víc ulevilo.
Přišla mi zpráva na hodinky a to ve mě trochu hrklo. Nepsalo, se tam však nic o zranění Davida, ale Někdo do skupinové konverzace napsal, že asi zahlédl Icy. Stach se mi zase vrátil a já začala pozorovat dění za oknem. ,,Dituš! Vnímáš?" vytrhl mě hlas třídní z civění. ,,Pardon, omlouvám se, já jsem se trochu zamyslela!" lehce jsem nadskočila a začala se trapně smát. Učitelka pokračovala a mě se dařilo pozornost udržet až do chvíle, kdy jsem ucítila silnou temnou magii. Chtěla jsem to dát přes komunikační schopnost vědět Bloom, ale ze snahy napojit se na ni mě vytrhl lehce vyděšený hlas třídní. ,,C-co tady děláte? Kdy jste se tu vzala? Odejděte prosím!"
Ve třídě se náhle objevila Icy. ,,Nemusíte se ničeho bát, Bloominka vás může zachránit jen jediním souhlasem." odpověděla klidným hlasem Icy a začala pokrývat lavici před ní ledem. Holky, co u ní seděli, se rychle zvedli a přelezli o lavici dál. ,,Jaká Bloominka, mi žádnou neznáme!" Ozvalo se ze třídy. ,,Tamhleta čarodějka!" křikla Icy a ukázala na mne. ,,Asi jste si mě s někým spletla, já nejsem čarodějka!" snažila jsem se jí zmást a přitom jsem nenápadně mačkala SOS tlačítko na hodinkách.
,,Mě neoblafneš vílenko!" vykřikla naštvaně a poslala na mě ledový krystal. Ubránila jsem se ohnivým štítem. ,,Jako kdyby si nevěděla, že zahrávat si s námi, není dobrý nápad!" začala se ke mě Icy přibližovat. Rychle jsem se přeměnila a začala jednat. ,,Všichni támhle do rohu." křikla jsem a rukou ukázala, kam mají jít. Icy se snažila je zastavit, ale mě se povedlo, jí trefit ohnivou koulí a než se vzpamatovala, celá třída byla natlačená v rohu a já jim tvořila ochranný štít.
Když jsem je zajistila a otočila se zpět na Icy, už tam byla i Darcy se Stormy. ,,Hezké, že se snažíš chránit ostatní, ale víš, že by stačilo se k nám přidat, a všechny naše útoky proti tobě a tvým známým, by skončili." Pokusila se Stormy, dostat mě na jejich stranu. ,,Nikdy!" křikla jsem a ony po mě hned začali pálit. V tom se tam ale objevili Winx a začali útočit na ně. Asi jen po minutě boje zase beze stopy zmizeli.
Zrušila jsem ochranný štít a vrátili jsme s Winx třídu do původního stavu. Spolužačkám jsem vysvětlila, kde se moje síla vzala, ale jen velmi v rychlosti s tím, že se na podrobnosti mohou doptat, až se rozdá vysvědčení. Cítila jsem, jak je má síla Belivex silnější. Všechny měli nějaké otázky a holky za mnou v lavici, se dožadovali odpovědí rovnou, až je musela třídní napomínat. Než se ale rozdalo vysvědčení, atmosféra ve třídě se změnila a já cítila, že se má síla zase zmenšila.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasíaDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...