Musíš svou moc dostat co nejrychleji pod kontrolu!

52 3 0
                                    

Prudce jsem se otočila a spatřila jsem Elsu. ,,Elso, co tu děláš?" zeptala jsem se s údivem, ale ona neodpověděla. Mlčky přišla ke mě a sedla si na okraj skály vedle mě. ,,Když jsem ti říkala, že mi připomínáš mě, nemyslela jsem tím, že se musíš po mě opičit." řekla s lehkým smíchem v hlase. 

,,Nechci nikomu ublížit a nechci, aby mě Trix využili proti Winx

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nechci nikomu ublížit a nechci, aby mě Trix využili proti Winx." řekla jsem Else, ale místo na ní jsem se dívala na Alfeu. ,,Vidíš támhleten zámek?" ukázala jsem na Alfeu ,,To je Alfea, škola pro víly. Tam mě Winx i Faragonda učili ovládat mou moc, chránili mě před útoky Trix, Lorda Darkara, Valtora a i dalších. Nechránili mě jenom tam, ale vlastně všude kde jsme byli společně a já bych jim teď kvůli propojení s Icy mohla ublížit a to nechci!"

,,Je to osvobozující, samota a ticho." řekla klidným hlasem Elsa. ,,Ano, to je. Chtěla bych najít místo, kde by mě nikdo nenašel, Winx ani Trix. Nemohla bych se ukrýt do tvého ledového paláce?" poprosila jsem Elsu, ta mě ale už jen pohledem odmítla. ,,To není řešení! Zapomeň na to!" Důrazně odmítla mou myšlenku. ,,Co mám ale dělat?" smutně jsem se Elsy zeptala.

,,Musíš svou moc dostat co nejrychleji pod kontrolu! Už jsi vůbec našla tu Adel, o které jsme se dozvěděli v Ahtohallanu?" řekla a stoupla si. ,,Ano našla jsem ji,  je to taky víla dvojí moci, jako já, a hodně mi pomohla. Hlavně mi vysvětlila, co za schopnosti mám." odpověděla jsem na otázku a něco mě napadlo. ,,Máš pravdu, musím ovládnout svou moc a Adel mi pomůže. Už mi jeden trik poradila a určitě bude znát i další." usmála jsem se, rychle vyskočila a radostně jsem Elsu objala.

,,Musím za ní hned letět!" chtěla jsem se rovnou rozeběhnout pryč, ale Elsa mě zastavila. ,,Počkej, přece jí nebudeš budit uprostřed noci, leť se domů vyspat a ráno za ní můžeš vyrazit."



Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat