,,Kluci, už jsou skoro tři!" vykřikl Timmy, když se podíval na hodiny. ,,Sakra, za půl hodiny, odlétáme, musíme běžet holky." začal spěchat Sky a já si uvědomila, že vlastně dneska jede David na první výcvik se specialisty. Rychle jsme se rozloučili a kluci vyrazili na vzducholetech směr Rudá fontána. Já si trochu povzdechla, když zmizeli za zatáčkou. ,,Neboj, jedou jen na dva dny, to dáme holka." mrkla na mě Bloom a já se usmála. Někde hluboko vevnitř jsem ale cítila něco špatného.
Zbytek dne jsme prakticky celý strávili v lesích okolo Alfey. Flora mě doučovala kouzelné rostliny, ve kterých stále tápu, s Bloom jsme se vrátili k tréninku napojování a komunikace a Laila nezapomněla přidat kondiční trénink. Když už bylo dost učení a tréninku, sedli jsme si na pláž našeho oblíbeného jezera a užívali si po dni rozpálený písek. ,,Já jdu do vody!" zahlásila jsem po chvíli nadšeně a Bloom na to hnedka se smíchem zareagovala: ,,To je asi jediná věc, která se za těch 8 let nezměnila. Vždycky chceš do vody!"
Plavky jsem samozřejmě s sebou neměla, ale vlezla bych tam i ve spodním prádle. Stella ale prohlásila, že tam takhle nemůžu jít a přečarovala mi oblečení na jedny plavky z její nové kolekce.
Holky se po chvíli taky přidali a ráchali jsme se tam tak dlouho, že jsme málem nestihli večeři. Po večeři jsme zašli za slečnou Faragondou a sdědili jí náš plán magické show. ,,Dívky, to by mohlo fungovat!" nadšeně nám plán schválila a my si to po rušném odpoledni namířili přímo na pokoje.
Byla jsem utahaná a tak jsem si rovnou hodila jen rychlou sprchu a zalezla jsem do postele. V noci mě přepadla další předtucha. Týkala se Davida!
Ocitla jsem se v tréninkovém táboře, kde právě probíhal výcvik. Přesně ten výcvik, na který dnes kluci odletěli. Sledovala jsem situaci po večerce, kdy už všichni byli ve stanech. Stála jsem u jednoho ze stanů a poslouchala rozhovor dvou mladých specialistů. ,,To mi vysvětli, jak je sakra možný, že ten nýmand David je na stejný úrovni jako my, když nastoupil až teď na konci roku." prohodil jeden. ,,Přesně, my celý rok dřeme, aby pak pochvalu dostalo tohle protekční hovado. Určitě mu nadržujou a zlehčujou mu všechno. Vždyť taky skoro každý den alespoň na 2 hodiny ve škole chybí!" naštvaně souhlasil druhý. ,,Se někde věčně fláká a i tak sklidí ovace!" začínal být jeden z nich víc vzteklý. ,,To bychom tak neměli nechat!" řekl druhý.
Hlavou se mi honila otázka, že snad ani neví, kde se v Rudé fontáně David vzal. Poslouchala jsem dál a zděsila jsem se! Plánovali poškodit Davidův vzducholet. Taky jsem se z jejich rozhovoru dozvěděla, že právě na vzducholetech má proběhnout jen noční trénink na orientaci v noci a manipulaci se strojem, tudíž by si nikdo ani poškození na vzducholetu nemusel nikdo všimnout. Začala jsem panikařit a chtěla jsem vlézt do stanu a říct klukům, že jsem vše slyšela, ale nedařilo se mi rozepnout zip. Rozeběhla jsem se porozhlédnout po táboře po stanech našich specialistů a říct jim, co jsem slyšela. Před jedním ze stanů seděl Brandon se Skyem a o něčem si povídali. Doběhla jsem za nimi a chtěla jsem jim vše říct ale nemohla jsem promluvit. Kluci na mě ani nereagovali, jako by mě ani neviděli. Byl to hrozný pocit bezmoci. Chtěla jsem běžet najít Davida, či alespoň hlídat ty dva, zda už svůj plán uskutečnili, ale jak jsem se prudce otočila, podklouzla mi noha a já padala dozadu.
Dopadla jsem do své postele a uvědomila jsem si, co se stalo a co se tím pádem stát může. Ani jsem se nepodívala na hodiny, neuvědomila jsem si, zda už je světlo či ne a rovnou jsem vytočila přes hodinky Davida. Nezvedal! Vytočila jsem postupně všechny specialisty, ale nezvedl to nikdo! V panice jsem vyběhla ze svého pokoje a začala zběsile bušit na dveře bytu Winx. Po dlouhém a usilovném bouchání mi otevřela rozespalá Tecna. ,,David je v nebezpečí! Chtějí mu poškodit motorku, aby havaroval! Nenávidí ho!" panicky jsem vyváděla a vběhla jsem do bytu. Z pokojů postupně vycházely ostatní rozespalé víly a žádná to nechápala.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasíaDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...