Teorie magie

65 3 2
                                    

,,Ahoj." pozdravila jsem ho. ,,Ahoj, tak co mi tady ukážeš?" hned se začal David vyptávat a z jeho hlasu jsem cítila lehkou nervozitu. ,,No, asi ti ukážu okolí, abys věděl, kam si můžeš chodit čistit hlavu." řekla jsem s úsměvem a ohlédla jsem se za sebe. Palladie pořád seděl na lavičce a díval se naším směrem. ,,Tak vyrazíme?" zeptal se mě David a já přikývla. 

Jako první místo jsem vybrala jezero, které je jen pár metrů od Alfey

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jako první místo jsem vybrala jezero, které je jen pár metrů od Alfey. ,,Často tady probíhají i nějaké hodiny a pro mě je to  to nejlepší místo na přemýšlení." popisovala jsem Davidovi. Sedli jsme si na písčitý břeh. ,,Ta osoba, se kterou si mluvila, to byl kdo?" zeptal se mě David. ,,Palladie, jeden z profesorů, specialista na rostliny a lektvary. Taky učí technická kouzla." odpověděla jsem mu. ,,Já myslel, že lektvary míchají jenom čarodějky." podivil se David. ,,Klasický omyl začátečníka." zasmála jsem se.

,,No a jaký je tedy rozdíl mezi vílami a čarodějkami?" vyptával se David. ,,Hlavní rozdíl je v použité magii. Víly používají bílou magii a čarodějky černou, ačkoliv studentky mračné věže se černou magii teprve učí ovládnout. Ale celkově je v magii čarodějek hodně temnoty." pokusila jsem se mu to vysvětlit. ,,No a co zaklínadla? Ty teda používají jenom čarodějky?" ptal se David dál. ,,Jako jak se to vezme. Víly neříkají zaklínadla ale technická kouzla. Prakticky je to to samé, v obou případech musíš správně vyslovit formulku, aby se ti kouzlo povedlo. Rozdíl je zase v tom, že zaklínadla jsou brána zase jako ty temná." vyvedla jsem ho z omylu

,,Jo takhle, a ty umíš nějaké technické kouzlo?" zeptal se mě. ,,Ne, ty mě ještě neučili." odpověděla jsem a jak jsem očekávala David navázal otázkou, jak probíhá moje výuka v Alfey. ,,No vlastně sem jezdím, když je příležitost a buď už předem vím, kdo má volno a vezme si mě do parády, nebo se to dozvím na místě. Nejčastěji mě stejně učí Winx nebo Faragonda. Taky proto mě vždycky spíš učili zacházet s mou silou a o kouzených květinách, lektvarech, technických kouzlech nebo umění přeměny vím jen málo." odpověděla jsem mu.

,,A ty něco máš s tím Palladiem?" najednou úplně odskočil od tématu. ,,Emm ne, proč myslíš?" snažila jsem se nadat najevo zaskočení jeho otázkou. ,,No, že ses na něj otáčela a seděla si s ním tam." objasnil mi David. ,,Chtěl vědět, co se všechno stalo za ten týden. Sám přeci víš, kolik se toho za poslední týden změnilo ne, Winx ti to vysvětlovali." snažila jsem se z toho vybruslit. ,,Aha, tak to potom jo." zasmál se a mě se ulevilo.

Jak jsme se tak smáli, objevil se ve ně najednou divný pocit. Přestala jsem se smát a zkoprněla jsem. ,,Stalo se něco?" dělal si David starosti. ,,Bloominko." zaslechla jsem a prudce jsem se za hlasem otočila. ,,Slyšel jsi to?" zeptala jsem se Davida. ,,Co?" nechápal. ,,Bloominko." znova jsem se za hlasem prudce otočila. ,,A zase!" řekla jsem a stoupla jsem si. ,,Já nic neslyšel." divil se David, ale já ho skoro nevnímala. ,,Bloominko!" ozval se hlas znovu, ale pořád jsem nikoho neviděla.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat