Přívěšek od Adel

44 5 0
                                    

,,Oni na mě zase zapomněli!" řekla jsem hned Bloom, která na mě čekala v malém parčíku u školy. ,,To je divné. Jako na nás lidi v Gardenii časem taky zapomněli, ale to bylo po měsíci, co jsme se tam neukázali a ne po deseti minutách." divila se Bloom a já jen pokrčila rameny. ,,No nic, zkusíme tomu večer přijít na kloub!" snažila se mě povzbudit Bloom. ,,Budeš doufám mít čas, stavit se večer v Alfee. Je to potřeba!" zdůraznila mi Bloom a já přikývla na souhlas.

Večer jsem se klasicky kolem půl desáté vypařila do Alfey. Na nádvoří touto dobou bývalo už prázdno, ale tentokrát tu bylo nějak moc lidí. měla jsem pocit, že jsou na nádvoří všechny studentky i všichni profesoři z Alfey. Rozhlédla jsem se a z Winx jsem jako první zahlédla Stellu, ke které jsem se hned rozeběhla, abych zjistila, co se to tu děje. Doběhla jsem k ní a než jsem ji stačila oslovit otočila se na mě a spustila: ,,Jé, konečně jsi tady. Jak to ale vypadáš, takhle oblečená si na podiu uděláš jenom ostudu! Pojď něco s tebou uděláme!"

Stella mě ani nepustila ke slovu a už mě táhla za ruku dovnitř budovy. Ve zmatenosti, jsem ani nebyla schopná se jí zeptat, proč bych měla být na podiu. U sebe v butiku mě Stella navlékla do jedněch ze svých fialových šatů a dodala trochu líčení. ,,Řekneš mi, co se děje? Kam že mám jít na podium? Proč?" zahrnula jsem Stelu otázkami, když jsem se z náhlého převlékání vzpamatovala. ,,No, Faragonda s Adel si pro tebe něco přichystaly, ale víc ti říct nemůžu. Je to překvapení!" nadšeně mi odpověděla a zase mě táhla za ruku ven na nádvoří. Za tu chvíli stihli připravit židle, na kterých už seděla většina studentů Alfey, Rudé fontány a dokonce i Mračné věže. Všichi profesoři seděli v jednom hloučku kousek od židlí studentů. Stella se šla posadit a já si to chtěla zamířit ke studentům, ale někdo mě chytl za ruku a zatáhl zpět. 

,,Kam jdeš, postůj tady!" upozornil mě klidný hlas Adel. Ze všeho jsem byla tak zaražená, že jsem ji ani nepozdravila. jen jsem tam stála a střídavě koukala na podium, studenty a profesory. Za chvíli na připravené podium vstoupili Saladin, Grifin a Faragonda. ,,Přejeme všem dobrý večer a děkujeme, že jste se všichni dostavili na tuto důležitou schůzi." začala Faragonda. ,,Dnes vás, všechny studenty našich magických škol, seznámíme s jedním velice vzácným a skoro neznámým druhem magie." pokračovala Grifin. ,,Bohužel se schůze musí konat v těchto pozdních hodinách, ale proto jste měli dnes odpočinkový den a zítra bude až odpolední vyučování na všech školách." doplnil Saladin a tím spustil jásot všech studentů

Mají to hezky nacvičené, pomyslela jsem si a trochu se pousmála. ,,I tak to nebudeme dlouho zdržovat a já pozvu na podium dva příklady této magie a to je zaprvé má bývalá spolužačka Adel a za druhé spolužačka některých z vás Bloominka." řekla Faragonda a ve mě hrklo. Až teď jsem si uvědomila, o jaké magii to mluví. Na podium se mi moc nechtělo, ale nechtěla jsem dělat problémy. 

Adel začala lehkým úvodem o Vílách dvojích moci a poté nejprve pobídla mě, abych řekla, kde jsem k moci přišla já. ,,No a já jsem to měla vlastně podobně." řekla Adel, když jsem dokončila vyprávění. ,,V 16ti letech jsem se v létě procházela po lese a natrefila jsem tam na dvě podivné osoby. To byla víla přírody a čarodějka iluzí. Ty mezi sebou bojovali a když si mě všimli, poslala na mě víla nějaké kouzlo, které já nečekaně odrazila. Já to měla lepší ze začátku v tom, že se mi věnovali obě matky mé moci, ale toto trvalo ale jen 2 a půl roku. S vílou jsem nastoupila jsem do Alfey do prvního ročníku, ale nevěděli jsme nikdo odkud se moje moc vzala. Čím více jsem sílila a pilněji trénovala, začala se mi časem rozvíjet i moc iluzí. Byla jsme velice zmatená, stejně jako Bloominka a jednou mě takhle potkala na chodbě tehdejší ředitelka Alfey. Já měla uplakané oči a když se mě zeptala, co se stalo, postěžovala jsem si a ona mě zavedla k sobě do pokoje. Řekla mi vše o vílách dvojí moci a předala mi tento přívěšek." vyndala z kapsy stříbrný řetízek a pokračovala. ,,Vyrobil ho kdysi pro vílu dvojí moci Flame velmi uznávaný kovář a zbrojíř. Flame chodila do Alfey do stejného ročníku jako zmíněná ředitelka Alfey. Obě spolu objevovaly tajemství Flameniny moci světla a temnoty. Tento přívěsek Flame pomáhal  protikladné moci oddělit a tím pádem i zvyšoval výdrž v bojích."

,,Já už ho nepotřebuji, zaprvé už mám svou moc dobře zvládlou a nemám své moci ani tak protikladné a za druhé už moc nekouzlím ani nebojuji. Dnes u sebe na zemi dostala Bloominka vysvědčení a ode mne jako odměnu za vysvědčení dostane právě tento přívěsek." otočila se na mě s úsměvem Adel. Přistoupila jsem k ní a ona mi rukou naznačila, ať se otočím. Přívěsek mi rovnou zapla a dodala: ,,Určitě ti pomůže."

Poděkovala jsem a profesoři začali tleskat, čímž vyprovokovali k potlesku i studenty.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat