Tecny vylepšení

51 4 0
                                    

,,Tady to máš." řekla Tecna když vyšla s pokoje a podala mi můj náramek. Vzala jsem si ho a začala jsem si ho nechápavě prohlížet. ,,Co si s ním udělala?" zeptala jsem se, když jsem nenašla žádnou odlišnost. ,,Na první pohled to nezjistíš." zasmála se a já jsem tedy začala projíždět funkce, ale i ty byli stejné. Tecna se znovu zasmála a natáhla ruku s náznakem, ať jí náramek půjčím. 

,,Aby ses dostala k novým funkcím, které jsem ti tam nahrála, musíš čtyřikrát rychle za sebou poklepat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Aby ses dostala k novým funkcím, které jsem ti tam nahrála, musíš čtyřikrát rychle za sebou poklepat." předvedla Tecna a na hodinkách se objevili úplně jiné funkce. ,,Desing by měl být stejný jako u původních funkcí, aby to nebylo na první pohled podezdřelé." začala vysvětlovat Tecna. ,,Máš tady spoustu kontaktů z magické dimenze. Můžeš zavolat nebo napsat nám všem, a pokud by ti někdo chyběl přidám ti ho tam. Zatím můžeš volat a psát jenom skrze tyhle hodinky, ale snažím se přijít na to, jak tyhle funkce propojit i s telefonem, aby to bylo bezpečnější na veřejnosti." vysvětlovala dál a já nadšeně poslouchala. ,,Kromě toho, když poklepeš hodně krát za sebou, pošleš SOS signál, já můžu zjistit tvé souřadnice a přiletíme na pomoc." hrdě zakončila svůj výklad Tecna.

,,To je skvělý, děkuju moc." poděkovala jsem a vyzkoušela jsem rovnou zavolat Tecně. Když to zvedla, tak jsem se lekla, protože na mě vyskočil její hologram. ,,Ježiši, na to jsem zapomněla!" plácla se do čela Tecna. ,,Automaticky se pouští hologram, vypneš ho přejetím přes displej, a stejně tak ho i znovu zapneš." doplnila ještě a odešla znovu do pokoje, abychom vyzkoušeli, jestli to funguje. Fungovalo všechno a to bez problémů!

Chvíli jsme si ještě povídali a plánovali jsme můj výcvik. ,,Už budu muset jít." řekla jsem když jsem se podívala na hodinky. ,,Až budeš doma, zkus to znovu, uvidíme jak to bude fungovat meziplanetárně." dodala ještě Tecna. Rozloučila jsem se a teleportovala jsem se kousek od našeho domu.


Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat