Následující týden, jsem se do Alfey skoro nedostala. Byla jsem tam asi jen jednou večer. Musela jsem dodělat náhradní práci za praxe a do toho jsme měli ještě závěrečný program taneční školy, což mi sebralo další skoro celý den. Vlastně se tahle moje zaneprázdněnost i hodila, nemusela jsem se totiž potkat s Davidem. Je to skvělej kluk, a proto si myslím, že by si zasloužil někoho, kdo na něj bude mít více času.
Když jsem se konečně v pátek odpoledne dostala do Alfey a zaťukala jsem na byt Winx clubu, hned mi otevřeli a zatáhli mě dovnitř. ,,Co je na Davidovi špatnýho?" hned se mě ptala Stella a všechny na mě upřeně koukali a čekali na odpověď. ,,Co by na něm mělo být špatnýho?" řekla jsem lehce zaraženě a začala jsem tušit, kam bude konverzace směřovat. ,,No, Helie mi říkal..." začala Flora ale já ji nenechala domluvit. ,,Jasně, takže David se svěřil Heliovi, ten tobě a teď už to ví všichni." řekla jsem naštvaně. ,,Sakra, neskákej jí do řeči!" okřikla mě Bloom a já se lehce zastyděla.
,,Jako úplně takhle to nebylo." pokračovala Flora. ,,David přišel za Heliem už asi druhý den po našem seznámení, že si skvělá holka a že se mu líbíš. Poprosil ho o pomoc a společně vymysleli ten noční piknik." vysvětlovala mi Flora. ,,Takže to bylo od začátku plánované, že se tam dáme dohromady? A vy jste o tom věděli?" ptala jsem se. ,,Ne, žádná z nás o tom nevěděla a myslím že ani ostatní Specialisti o tom nevěděli, ale od začátku Helie plánoval, že se tam dáte s Davidem dohromady." odpověděla mi Flora.
,,Proč si ho odmítla?" zeptala se mě Stella. ,,Vždyť oba rádi hrajete na hudební nástroje a zpíváte!" zdůraznila Musa. ,,A jak tě chránil před Trix, to bylo hrdinské!" pokračovala Laila. ,,A pak tě hledal po celém lese, když si mu utekla." řekla Tecna. ,,Máte pravdu holky, je to skvělej kluk, ale..." zesmutněla jsem a začala jsem si uvědomovat, jako chybu jsem udělala. ,,...nemůžu tam jen tak přijít a vzít to zpátky. Už vím, že jsem udělala chybu, ale alespoň si najde někoho, kdo na něj bude mít víc času."
,,Aha no, takže ty si myslíš, že David, který studuje dvě školy a tu druhou musí tajit, ostatně jako ty, bude mít čas na nějakou holku ze Země?" zdůraznila Tecna, jakou blbost jsem si myslela. ,,No nemusí mít přece holku ze Země, může si někoho najít i tady na Magixu." obhajovala jsem svůj názor. ,,Prosím tě, vždyť jiná holka, ať už z Magixu, nebo ze Země, by ho nechápala tak jako ty." pokračovala v přesvědčování Bloom. ,,Nechte mě už být!" nevydržela jsem už nátlak a s brekem jsem utekla do svého pokoje.
Na chodbě jsem zase málem vrazila do Palladia. Rychle jsem za sebou zabouchla dveře, zády jsem se o ně opřela, sjela na zem a pokračovala jsem v pláči. ,,Proč jsem to udělala? Proč jsem ho odmítla?" ptala jsem se sama sebe.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasíaDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...