Běžela jsem lesem. Hnal mě strach a obavy. Když jsem se zastavila, byla jsem už hluboko v lese. Sedla jsem si na balvan a znovu jsem se rozbrečela. Musím zmizet někam, kde mě nenajde ani Icy, ale kam? Po chvíli přemýšlení jsem si vzpomněla na Divokov.
Divokov je zvláštní místo na planetě Magix, kde nefungují skoro žádná kouzla. Magická energie vystačí vílám i čarodějkám jen na pár kouzel. Je to oblíbené místo pro rekreaci. Mají tam vysoké hory, tam bych se mohla schovat, ani temná kouzla Icy by tam neměla dosáhnout. Už jsem chtěla vyrazit, pak mi ale došlo, že se tam nemám jak dostat. Teleportační kouzlem to nejde a letět na svých křídlech je také nebezpečné.
Myšlenku jsem zahodila a začala jsem přemýšlet o jiném místě. Napadl mě ještě ledový zámek Elsy, ale pak mi došlo, že neznám přesnou polohu, nikdy jsem tam nebyla a ještě je to na vzdálené planetě, tudíž teleportační kouzlo je opět nebezpečné. Hledání úkrytu jsem byla nucena odložit, zaslechla jsem hlasy: ,,Bloominko! Bloomi! Kde si?"
Mezi hlasy jsem rozpoznala specialisty. Rozhodla jsem se pokračovat hlouběji do lesa a schovat se jim. Chtěla jsem se prostě vypařit, abych nikoho nemohla ohrozit. čím hlouběji v lese jsem byla, tím hlasy specialistů byli slabší. ,,Zdejší lesy jsou rozsáhlé a také tak trochu tajemné a najít mě jim zabere spoustu času. Já mezitím vymyslím, jak dál" řekla jsem si šeptem pro sebe a pokračovala jsem v cestě hustým lesem. Šla jsem skoro po slepu, jen sem a tam se nějaký měsíční paprsek prodral mezi korunami stromů, aby mi posvítil na cestu. Les začal strmě stoupat, až mě vyvedl na mýtinu s nádherným výhledem na Alfeu.
Sedla jsem si na kraj skály a přemýšlela jsem dál. Co teď? Co když mě Icy ovládne doma nebo ve škole? Co když někoho ohrozím? Otázky mi běhali hlavou stále dokola. Nechtěla jsem ohrozit svojí rodinu, své přátele a ani nikoho jiného. Z mých myšlenek mě vytrhl známí hlas: Bloomko!
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...