,,Moment, jak tě vůbec napadlo pochybovat o našem sesterství?" uvědomila si Bloom. ,,No, pojí se to s věcí, kterou jsem vám taky chtěla říct." podívala jsem se se strachem v očích na ně. ,,Slibte mi ale, že se na mě nebudete zlobit!" vyžadovala jsem ujištění. ,,Jasně že se na tebe nebudeme zlobit, vždyť jsi jako naše malá sestřička." ujistila mě Daphne a Bloom přikývla.
,,Dnes jsem šla s jedním kamarádem a tak trošku nás napadli Trix." řekla jsem, s očima zarytými do země. ,,No a já jsem musela před ním bojovat, ale ony byli moc silné, tak jsem si vzpomněla na Believix a snažila jsem se, aby ve mě uvěřil. A on ve mě uvěřil a já jsem teda získala Believix a dál jsem s nimi bojovala. No, ale pak jsem to už nezvládala a tak jsem bezmyšlenkovitě posílala útoky a najednou jsem střídala ohnivé a ledové útoky a..." sypala jsem slova a věty skoro bez pauz na nádechy.
,,Zpomal!" zastavila mě Bloom a položila mi ruku na rameno. ,,Proč bychom se měli za tohle na tebe zlobit?" nechápala Bloom. Podívala jsem se na ní a pak na Daphne. ,,Vždyť na Zemi se magie neudrží a už jí tam nešíříme. Je jen pár lidí na Zemi, kteří vědí o kouzelné dimenzi a to jsou pozemské víly a jejich nejbližší." odpověděla jsem s lehkou nejistotou v hlase. ,,To je pravda, Země byla moc dlouho bez magie a magie se mimo kouzelnou dimenzi šíří špatně." dala mi Daphne za pravdu, ,,ale to neznamená, že o ní nesmí mít nikdo ponětí." dodala.
Pozemské víly byly totiž všechny pochytány kouzelníky černého kruhu. Vílám utrhaly křídla a vymazali vzpomínky na ně z pamětí jejich blízkých. Víly byly nuceny zůstat na ostrově Tyr Nan Og, protože se neměli kam vrátit. Kouzelníci černého kruhu ale zapomněli na dceru královny víl, Roxy. Winx jí po letech vyhledali, pomohli jí osvojit si svou kouzelnou moc a s její pomocí osvobodili pozemské víly a porazili kouzelníky černého kruhu jednou pro vždy. Ačkoliv se ale snažili vrátit magii na Zemi, nevydržela tam moc dlouho. Lidé už na ní prostě nebyli zvyklí.
Vyrazili jsme za slečnou Faragondou, ředitelkou Alfey, abychom jí vše sdělili. Třeba bude vědět, co se stalo. Po cestě jsme narazili na Skye, přítele Bloom a specialistu. Specialista je vlastně něco jako voják, policista, nebo tajný agent. Chytá padouchy, pomáhá vílám v boji, prostě brání zájmy kouzelné dimenze. ,,Skyi!"pozdravila ho objetím a polibkem Bloom. ,,Ahoj holky, zrovna vás hledám, potřebujeme vás v ředitelně." šel Sky rovnou k věci. ,,I já?" chtěla jsem se ujistit. ,,I ty Bloominko." usmál se na mě. ,,Tecna s Timmym objevili zajímavou věc." dodal. Tecna s Timymy jsou techničtí nadšenci a vynalezli už spoustu zlepšováků.
V ředitelně se nacházeli všechny ostatní Winx, profesoři Wizgiz a Palladie, slečna Griselda, Timmy, ředitel Rudé fontány (školy pro specialisty) Saladin, ředitelka Mračné věže (školy pro čarodějky) slečna Griffin a samozdřejmě slečna Faragonda. Hned co jsme přišli, Timmy s Tecnou nedočkavě spustili:
,,Takže jsme s Timmym vymysleli prototyp nové meziplanetární komunikace. Funguje na úžasném principu, který ale není potřeba vysvětlovat, protože byste tomu, bez urážky, ani jeden nerozuměl" spustila Tecna. ,,Pracovali jsme na něm hlavně kvůli zlepšení komunikace mezi námi a planetou Zemí. Plně si totiž všichni uvědomujeme, že Bloominka, nebude na Zemi dlouho v bezpečí." vysvětlovat Timmy a všichni se na mě otočili. Přemýšlela jsem, jestli jim nemám o svém incidentu říci, ale nechtěla jsem jim do toho skákat. ,,Trix touží stále po větší moci a to samo sebou dračí oheň je. V minulosti už kvůli němu napadali Bloom, ale ta je teď už pro ně moc silná, tak se přeorientovali na snazší cíl." upřesňovala Tecna. ,,Pochybuji, že byste tuto sešlost svolali jen kvůli tomu." prokoukl je Saladin. ,,Máte pravdu, při testování jsme totiž objevili další planetu." nechodil už déle okolo horké kaše Timmy.
Opět se mi před očima objevil záblesk. S brekem jsem běžela lesem a zamnou se ozýval hlas: ,,Počkej Bloomko! počkej na mě!". Další předtucha? Co to bylo za hlas? Proč my říkal Bloomko? Co se tam stalo? Proč jsem brečela? Hlavou mi proběhlo spoustu otázek. Z myšlenek mě tentokrát probral hlas Daphne: ,,Když už je tady tolik vzdělaných a zkušených, mohla bys jim vše říct. Víc hlav, víc ví." zašeptala mi do ucha.
,,Takže o té planetě nic nevíme?" zaslechla jsem otázku Griseldy, když jsem svou pozornost opět zaměřila na dění v místnosti. ,,Nevíme." odpověděla Tecna. ,,Měli bychom tam vyrazit a prozkoumat jí." předhodil svůj návrh Sky. ,,Myslím že by tam měli vyrazit Winx a jejich specialisti." sdílela Faragonda svou představu s ostatními. Všichni se na tom shodli a chtěli ukončit schůzi. ,,Ještě moment prosím." ozvala jsem se a odvyprávěla jsem jim znovu příhodu z dneška. ,,Nevíte někdo, jak je to možné, že mám dvě moci?" ukončila jsem svůj monolog otázkou. ,,No, tak to je zajímavé, " zamyslela se Faragonda ,,vůbec nemám tušení.".
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...