Po návratu do Alfey si mě k sobě zavolala Faragonda. Tušila jsem, že už ví o mé chybě a bála jsem se. V ředitelně byla kromě Faragondy i Daphne a obě na mě koukali zvláštním pohledem.
Rozbrečela jsem se. ,,Já, já nechtěla, ale jak jsem místo ohně vytvořila led, tak mě to rozhodilo a prostě se to stalo a já fakt nechtěla a..." koktala jsem se slzami v očích. ,,Nebul, vždyť to se může stát." objala mě Daphne a snažila se mě utěšit. ,,A taky to Bloom napravila." dodala Faragonda s lehkým naštváním v hlase. Můj pláč jí asi obměkčil, protože dodala: ,,Nebreč! Každý děláme chyby."
,,Sakra! Mám za chvíli hodinu. Musím běžet!" podívala se na hodinky Daphne a vyrazila na svou večerní hodinu. Faragonda se na mě podívala a rukou naznačila ať se posadím. Sama si sedla naproti mě. ,,Vlastně jsem ráda, že Daphne musela jít." usmála se na mě.
,,Bloom mi říkala, že ti jedna dívka z té planety nabídla pomoc při zjišťování pravdy." řekla mi Faragonda. ,,Jo, ale Bloom mi to zakázala a nehodlala o tom diskutovat. Bojí se o mě." vzpomněla jsem na naši hádku. ,,Daphne to má stejně, už jsem s ní o tom mluvila." prozradila mi a dodala: ,,Snažila jsem se jí vysvětlit důležitost této informace, ale stála si zatím, že kvůli ní nemusíš riskovat." ,,Bloom vám to, slečno, napsala, co se tam stalo Else?" chtěla jsem si to ujasnit. ,,Ano, volali jsme si, když jste letěli zpět." odpověděla Faragonda. ,,I když s tím Bloom ani Daphne nesouhlasí, je potřeba vědět, kde se tvá moc vzala. Dnes jsme s Daphne prošli celou knihovnu i archiv, ale nic jsme nenašli. Nenapadá mě jiná možnost, než se vypravit do Ahtahollanu." vysvětlila mi. Domluvili jsme se, že vyrazím kolem sedmé večer. Zůstane to jen mezi námi. Dohodli jsme se, že půjdu jako brzy spát, protože mě výprava zmohla, ale pomocí Faragondiných kouzel se ze svého pokoje teleportuji na novou planetu. Sama bych to nezvládla, teleportovací kouzlo nemám ještě výborně osvojené a tak bych se mohla i ztratit.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasiaDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...