Od incidentu s mirákulem už uběhlo pár týdnů a pomalu se blížil konec prázdnin. Zrovna jsem mířila k Davidovi po jednom z týdnů, co jsme se neviděli. Jela jsem autobusem a v hlavě mi pořád běžela myšlenka o lekcích v Mračné věží, ale když žádná z Winx o tom nechce ani slyšet, co můžu dělat? Jít rovnou za Griffin asi nemůžu a Faragonda? Obávám se že by měla stejný názor jako Winx.
Na zastávce na mě čekal David. ,,Ahoj lásko, chyběla si mi!" políbil mě napřivítanou. ,,Ty mně taky, jak bylo na vodě?" zeptala jsem se a oplatila mu polibek. ,,Šílený, jako cokoliv s mým bráchou, ale stejně tak zábavný a super. Škoda, že si nemohla s námi."Za rohem na parkovišti čekala paní Hložková. ,,Ahoj Dituško, ráda tě zase vidím." usmála se na mne. ,,Já Vás taky. " opětovala jsem jí úsměv a z Davidem jsme si sedli do auta. Vyrazili jsme k nim. David mi po cestě vyprávěl příhody z vody, ale já jsem ho ani moc nevnímala. Musela jsem pořád přemýšlet nad tou Mračnou věží. David byl tak zabraný do vypravování, že si toho asi ani nevšiml. Všimnul si toho ale někdo jiný...
,,Dituško, můžu nachvíli?" zaťukala na dveře Davidova pokoje jeho mamka. ,,Určitě, ale David šel s něčím pomoct Martinovi dolů." řekla jsem. ,,Vím, jdu za tebou." vešla do pokoje a zavřela za sebou dveře. Sedla si vedle mě na postel. ,,Něco se stalo?" trochu jsem nechápala. ,,To mi pověz ty, připadáš mi nějaká utrápená." řekla a starostlivě se na mě podívala. ,,Udělal ti něco David?" pokračovala. ,,Ne, mám jenom... já mám další trapení s mocí." odpověděla jsem. Vysvětlila jsem co se děje. ,,Počkej, nebyla náhodou Faragonda ta, která ti dala požehnání k té nebezpečné výpravě do Ahtohallanu, aby si zjistila pravdu? Myslíš, že by ti rozmlouvala něco, co by ti mělo s mocí pomoci? Navíc si říkala, že jsou s tou ředitelkou Mračné věže kamarádky, tak jí určitě bude věřit. Normálně jí to řekni a já si myslím, že proti nebude." řekla paní Hložková a mně se trochu ulevilo.
Další den ráno jsem vyrazila do Alfey o trochu dříve, než začala 1. hodina a zašla jsem za Faragondou. Paní Hložková měla pravdu, Faragonda souhlasila! Upozornila mě ale, že to nebude lehké získat si u čarodějek a hlavně jejich profesorek, respekt. Zároveň mi ale slíbila, že se domluví přímo s Griffin, aby mi dávala soukromé hodiny.
Ten den jsem absolvovala všechny hodiny se třídou, tudíž jsem se musela koukat na ten kyselej ksicht té kravky Amaril. Když jsme se vraceli z poslední hodiny, hodiny sebeobrany, od jezera, na nádvoří na mě čekala Griffin s Faragondou. Ty pohledy spolužaček, když Griffin řekla, že jelikož má čas, můžeme si dát první lekci hned, byly k nezaplacení. To jsem ale netušila, co to později způsobí.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
Viễn tưởngDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...