,,To není možné, další pohádka podle reality v magické dimenzi!" řekla jsem a vůbec jsem nepochybovala, že se nacházíme v čarovném lese a ten dopis, co kolem nás proletěl, byl adresován pro Elsu od Anny. ,,Počkej, ty si tuhle planetu viděla v nějaké pohádce na Zemi?" pohotově zareagovala Flora. Taková situace se nám už stala. Historie kouzelné dimenze a hlavně cesta Winx clubu je totiž popsána v seriálu Winx club. Ten seriál vlastně předpovídal budoucnost.
,,Pohádka Ledové království." odpověděla jsem na Flořinu otázku. ,,Jednoduše jsou dvě sestry, princezny Elsa a Anna. Elsa má kouzelnou ledovou moc. Rodiče jim zemřeli při plavbě po rozbouřeném moři. No a vlastně tenhle les, kde teď jsme, byl zakletý a ony ho osvobodili. Zjistili, že jejich matka pocházela z čarovného lesa, zachránila jejich otce a proto má Elsa kouzelnou moc, byla to odměna za záchranu. No a Elsa zůstala v čarovném lese jako jejich kouzelná královna. protože je nějaká síla která spojuje všechny živly. Obyvatelé čarovného lesa totiž využívají živly, nekouzlí. No a Anna se stala královnou Arendelu." pronesla jsem lehce zmatený a rychlý popis pohádky.
Chtěli jsme to dát vědět ostatním, ale než jsme to stihli, někoho jsme zahlédli. Kousek od nás seděla na zemi žena s bílými vlasy a v rukou dřímala papír. ,,Elso?" oslovila jsem jí otázkou. Žena se otočila a zadívala se na nás. ,,Kdo jste?" zmateně se zeptala. ,,Já jsem Bloominka a tohle je Flora." představila jsem nás. ,,Odkud znáte mé jméno?" pokračovala Elsa v otázkách. ,,To je na delší vysvětlování." nechtělo se mi to rozebírat. ,,My jsme přijeli z planety Magix. Naši přátelé objevili vaši planetu při vyvíjení nových typů meziplanetární komunikace." snažila se Flora vysvětlit naši návštěvu. Elsa na nás jen nechápavě koukala. ,,Vydali jsme se sem, abychom zjistili, co to je za planetu." doplnila jsem Floru. ,,Ale vy nejste obyčejné dívky, cítím z vás něco zvláštního." lehce couvla Elsa. ,,To máš pravdu, jsme víly, cítíš z nás magii." vysvětlila Flora a každá jsme ukázali nějaké maličké kouzlo. ,,Ráda poznávám někoho, kdo má také kouzelnou moc." rozzářili se Else oči.
,,Pojďte za mnou." pobídla nás Elsa, rozešla se, ale vzápětí se zastavila a chytla za hlavu. ,,Co se děje?" pohotově jsme s Florou zareagovali. ,,Mám divné tušení, že má sestra je v ohrožení, že Arendel je v ohrožení!" vypadlo z Elsy. Chtěli jsme to dát vědět zbytku skupiny, ale naše vysílačky se rozdrnčeli jako šílené. Ozvala se z nich Stella: ,,Okamžitě všichni za námi! Jsou tady Trix! Je tady spoustu obyčejných lidí, jsme v nějakém městě!". V zápětí nám přišli souřadnice. ,,Kdo jsou Trix? Jsou v Arendelu?" ptala se zděšená Elsa. ,,Není čas, vysvětlíme ti to potom." opověděla jí Flora. Vedle nás přistál vzducholet se Skyem a Bloom. ,,Bloominko, nasedni si, Já poletím sama!" přikázala mi a já neodporovala, nebyl na to čas. Flora s Bloom se přeměnili a chtěli jsme letět. ,,Jdu s vámi!" zastavila nás ještě Elsa, pískla a přivolala si vítr, který jí měl odnést až do Arendelu. Rychle jsme vyrazili!
Přiletěli jsme již do silného boje. Převzala jsem od Musy ochranu lidí, jak jsme se domluvili po cestě přes vysílačky. Elsa se rozumně rozhodla nebojovat s, pro ni neznámými, čarodějkami, ale pomáhala mi chránit lid. ,,Nikde nevidím Annu a Kristoffa!" rozhlížela se Elsa. ,,Olafe, Swane, kde jsou Anna a Kristoff?" zjišťovala Elsa. ,,Moje milá Elso, to opravdu nevím." odpověděl celkem v klidu Olaf. Elsa okamžitě vyběhla a začala je hledat. Boj Trix proti Winx a specialistům neustával, čarodějky byly silnější než normálně. Zahlédla jsem Annu a Kristoffa jak běží a snaží se dostat ke svým lidem. Dařilo se jim to docela nenápadně, dokud...
,,Anno!" zakřičela Elsa na celý Arendel. To ale neměla dělat! Icy si díky tomu Anny a Kristoffa všimla a zaútočila na ně. Její útok jsem chtěla odrazit svou ohnivou koulí. Musela jsem jí vytvořit rychle. Místo ohnivé koule z mé ruky vyšla koule ledová a já se toho lekla. Odrazit Icyn útok se mi sice povedlo, ale můj útok se odrazil na Annu a zasáhl jí. ,,Anno!" zakřičela Elsa ještě víc. Trix přestali útočit, hrozivě se zasmály a zmizely.
Okamžitě jsem letěla k Anně, stejně jako Elsa. ,,Anno! Sestřičko! Prober se!" z brekem prosila Elsa. Kristoff držel Annu v náručích a jen jí objímal. ,,Já, já nechtěla! Moc se omlouvám!" rozbrečela jsem se také. Bloom k nám slétla a beze slov přistoupila k Anně. Jednu ruku jí položila na čelo a druhou pod bradu a vypustila svou léčivou sílu. Okolo se rozlinula žlutá záře a Bloominy vlasy se nadzvedly. ,,Co, co se stalo?" otevřela Anna oči. Kristoff a Elsa jí objali a lid zajásal. Všichni děkovali Bloom a já se mezitím s brekem vytratila.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...