Kdo teda jsem?!

189 6 0
                                    

Teleportovala jsem se do Alfey, školy pro víly na planetě Magix a přeměnila jsem se zpět do civilu. V Alfee všechny víly z Winx clubu učí a pomáhají. Učí tam i Daphne. Ano to je ta zakletá sestra Bloom a vlastně i má, nebo ne? Jsem zmatená, kde jsem získala moc ledu? Ne, teď nebudu řešit sebe. Cítím potřebu vám přiblížit příběh Daphne:

Kdysi dávno, žila na planetě Domino šťastná královská rodina. Král Oritel panoval moudře a svou planetu velmi miloval. Jediné co miloval více byla jeho žena Marion a dcery Daphne a Bloom. Jednoho dne ale na planetu zaútočili tři pradávné čarodějky. Společenstvo světla, jehož členy byli i Oritel a Marion odhodlaně bojovali. Daphne se rozhodla zachránit svou malou sestřičku a poslala jí na Zem. Sama se ale zachránit nestihla a i když nezemřela, byla prokleta spolu s nejvyšší vílí mocí Sirenix. Stala se nehmotnou, přišla o tělo a usadila se v Jezeru Roccaluce na Magixu. Když bylo Bloom 16 let, začala se jí zjevovat ve snech a v průběhu let jí radila a dodávala důvěru. Bloom s pomocí Winx a specialistů dokázala zachránit Domino, své rodiče i poddané a o pár let později i svou sestru. Když získali Winx Sirenix, měli každá jedno přání, a Bloom si přála zrušit prokletí Sirenixu a všechny jeho následky. Daphne poté přijala nabídku učit na Alfeiské škole historii magie.

Všimli jste si toho, že v tomto příběhu vůbec nejsem zmíněna já? Sama totiž nevím, jak je možné že jsem jejich sestrou. Nikdy mi to pořádně nevysvětlili. Vlastně mi řekli, že Marion byla v době zániku Domina těhotná, a že ta energie se přesunula na zem a narodila jsem se z ní o pár let později já. Prý energie hledala správné rodiče. Nevím jak jsem mohla být tak naivní a věřit tomu. Asi jsem nechtěla hledat, ale teď chci. 

,,Ahoj Bloominko, sestřičko moje!" přiběhla ke mě Bloom a obejmula mě. já jsem se od ní odtrhla. ,,Ahoj." řekla jsem lehce naštvaně. ,,Co se děje?" smutně se na mě podívala Bloom. ,,Jsem vážně tvá sestra?" zeptala jsem se jí. ,,Jasně! Jsi má sestra a Daphne taky, tudíž daphne je taky tvá sestra." zasmála se pro odlehčení situace. Přistoupila jsem k ní blíže a přímo do očí jsem jí řekla: ,,Vím, že mi celou tu dobu všichni lžete!". Bloom vyděšením nadskočila a vyjekla: ,,Já ti to vysvětlím, ale asi bychom se mohli přesunout do pokoje" a ukázala na přihlížející skupinku prvaček, která stála opodál. Přesunuli jsme se tedy do Bloomina pokoje. Po cestě Bloom někomu napsala. Byla to asi Daphne, protože čekala před Bloominým pokojem. 

,,Nechtěla jsem, aby ses trápila." řekla mi smutně Daphne, když jsem si sedla na postel. ,,Myslela jsi to dobře." utěšovala jí Bloom, protože se Daphne málem rozbrečela. ,,Hlavně Daphne to sice napadlo, ale já jsem ti to řekla a dotáhla to." obhajovala jí Bloom. ,,Hlavně jsem také nechtěla, aby sis zažila to, co jsem si zažila já, v tak malém věku. Báli jsme se, že by si to nezvládla." nepustila mě ke slovu. Bloom totiž do svých 16ti let žila na Zemi a když objevila svou moc a nastoupila do Alfey, vůbec netušila, kde se její moc vzala.

 Bloom totiž do svých 16ti let žila na Zemi a když objevila svou moc a nastoupila do Alfey, vůbec netušila, kde se její moc vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Děkuji!" to bylo to jediné na co jsem se zmohla. Moje zloba zmizela a bylo mi trapně, že jsem za to byla na ně naštvaná. Je pravda, že bych to asi nezvládala, nevědět , nemít odůvodněno proč. ,,Omlouvám se!" dodala jsem a obejmula je. ,,Kdo teda jsem?!" neodpustila jsem si otázku. ,,Netuším." řekla sklesle Daphne. 

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat