Celý týden se nic zvláštního nedělo. Nebyla jsem ani v Alfeji, ani nikde jinde v kouzelné dimenzi. Rozhodla jsem se, dát si pauzu od magie. Stále jsem se ale nemohla zbavit myšlenky, že mě Icy využije proti Winx. V sobotu večer jsem se odhodlala, zkusit se napojit na Icy a zjistit, co dělá a jestli o našem spojení ví, nebo ne.
Adél říkala, že o napojení nemusí osoba, na kterou se napojuji ani vědět. Soustředila jsem se na Icy, zavřela jsem oči a představovala si její obličej. Chvíli jsem jen takhle seděla. Najednou jsem jí uviděla. S Darcy a Stormy seděli na posteli a smáli se jako šílené puberťačky. Zajímalo mě, čemu se smějí, sledovala jsem proto situaci dál, ale to jsem dělat neměla.
Icy se ničeho nic smát přestala a zarazila se. ,,Sestry, někdo nás sleduje!" zvážněla a já rychle napojení ukončila. Chvíli jsem jen seděla a přemýšlela. Nakonec jsem se sebrala a vydala jsem se do Alfey, abych o tom řekla Bloom.
,,C-cože!" vykřikla Bloom když jsem jí o tom řekla. ,,Nepřemejšlíš nebo co? Vždyť to může zjistit, žes to byla ty! Může si to spojit nebo tak něco!" křičela na mě a já jen se studem koukala do země. Bloomin křik přilákal ostatní Winx. ,,Co se to tady sakra děje holky!" spustila Stella hned, co se objevila ve dveřích. ,,Bloominka se napojila na Icy a Icy to zjistila!" pokračovala ve křiku Bloom. ,,Nezjistila, že jsem to byla já, jen že jí... " snažila jsem se obhájit. ,,Sakra, to pro čarodějku, jako je Icy, není problém zjistit!" nenechala mě Bloom domluvit. Takhle rozčílenou jsem jí snad nikdy neviděla.
,,Omlouvám se, vím že jsem udělala chybu, nedošlo mi to." omluvila jsem se a doufala, že to Bloom uklidní. Opak byl ale pravdou. ,,Mám pocit, že si poslední dobou nic neuvědomuješ a děláš jeden průšvih za druhým!" vytočila se Bloom ještě víc. To jsem už ale nevydržela: ,,Tak pardon, že po tom, co jsem zjistila, že jste mi s Daphne celou dobu lhali a že pravda je někde úplně jinde, jsem se s tím hned nesrovnala! Pardon, že jsem se nenaučila svou novou moc ovládat během chvilky! Pardon, že jsem se tam tenkrát vůbec nachomýtla!" vybouchla jsem a z brekem jsem utekla z pokoje.
Běžela jsem s brekem chodbou. Nevnímala jsem okolí. Vyběhla jsem z budovy, proběhla hlavní bránou a zamířila jsem si to k jezeru. Tam jsem si sedla do trávy a s brekem jsem koukala na jezero. Najednou se za mnou ozval smích.
,,Ale, ale, ale, kohopak tu máme!" řekla s úšklebkem Stormy. ,,Stormy, drahá, ty nepoznáváš naší malou Bloominku?" pokračovala Darcy. Nádherný nástup si připravili, pomyslela jsem si. ,,Sestry, sestry, tohle není žádná malá Bloominka. Zaprvé už jí je 17 let no a zadruhé," dívala se upřeně na mě Icy ,,zadruhé je to šmíračka!" vykřikla a já jsem nevěděla co mám dělat. Stála jsem, jako opařená, a jen koukala na Trix.
,,Ale copak, šmíračka se nám neumí ani omluvit? Proč jsi nás sledovala?!" křičela Icy. ,,Já, Já jsem chtěla zjistit, kde máte skrýš." zalhala jsem roztřeseným hlasem. ,,Ty si malá blbá víla!" naštvaně odsekla Stormy. ,,Sestry, ona nám normálně lže!" pokračovala Darcy. Začala jsem utíkat.
Najednou jsem ležela na zemi a všude kolem byla tma. Začala jsem křičet o pomoc, ale z úst mi nevyšla ani hláska. Přede mnou se objevilo světlo tvaru siluety víly a ozval se hlas: ,,Neboj, všechno dobře dopadne, jen musíš ovládnout svou sílu. Pilně se uč a objevuj další fakta o vílách dvojí moci. Brzy se uvidíme."
,,Bloominko, prober se! Promiň, moc promiň, že jsem na tebe křičela!" brečela nade mnou Blom, když jsem otevřela oči. ,,Co se tady proboha stalo?" začala se vyptávat Stella. ,,Já nevím, naposled si pamatuju Trix." odpověděla jsem Stelle. Bloom mě pevně obejmula. Se Stellou mi pomohli vstát a dojít zpátky. Zalezla jsem do svého pokoje, převlékla se do pyžama a lehla do postele. Musela jsem pořád přemýšlet o tom světlu a hlase.
Ťuk ťuk ťuk, zaslechla jsem. ,,Dále." řekla jsem a ve dveřích se objevila...
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasíaDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...