,,Ahoj krásky!" zdravil nás Brandon už z dálky. ,,Co dobrého jste přinesly?" Vyptával se Nex v očima upřenýma na velký piknikový koš, který nesla Laila. Já se mezi tím snažila mezi Specialisty najít Davida. Nikde jsem ho neviděla a už jsem měla strach, že mi holky lhali a že budu zase jediná nespárovaná. Ne, že bych toužila po vztahu, několikrát už jsem říkala, že na něj nemám čas, ale člověk si připadá divně. Vždycky, když s nimi někde jsem, vzpomenu si na tu písničku, kterou znám z TikToku: That it's finaly me and you, and you and me. Just us, and your friends Steve!
,,Ahoj, dneska mi neutečeš?" položil mi někdo ruku na rameno a já leknutím nadskočila. Otočila jsem se a nebyl to nikdo jiný než David. ,,Ahoj, promiň!" omluvila jsem se mu a uvědomila jsem si, že jsem se ještě neomluvila specialistům, za to, jak mě museli před týdnem hledat po lese. David si mě k sobě otočil čelem a řekl mi: ,,Nezlobím se, Bloom mi to vysvětlila."
,,Ale i tak bych se chtěla omluvit tobě i ostatním!" řekla jsem a sundala jsem jeho ruce z mých ramen. ,,Kluci!" řekla jsem hlasitě a počkala jsem, než se na mě všichni podívají. ,,Chtěla bych se vám omluvit za tu minulou neděli, jak jste mě museli hledat po lese. prostě mě vyděsilo, že mě Icy málem ovládla a chtěla jsem utéct někam, kde by mě nikdo nenašel. Teď už vím, že to byla blbost!" omluvila jsem se a snažila jsem se své chování vysvětlit. ,,To je dobrý, byl to dobrej trénink noční akce." pokusil se odlehčit atmosféru Sky, což se mu povedlo a všichni jsme se pozasmáli.
Zbytek večera se nesl ve velmi přátelském duchu. seděli jsme na dekách, jedli, pili a smáli se. Vzpomínali jsme na společné zážitky, Davidovi vyprávěli o různých padouších, se kterými jsme měli tu čest bojovat. Všechno bylo v pořádku, něž někoho napadlo: Hele, a co se smočit v jezeru? je nádherně teplá noc.
,,Já souhlasím" prohlásila jsem a Stella se hned vytasila s plavkovými modely pro všechny. Kromě toho, že Stella zvládá skvěle osvětlit jakýkoliv prostor, zvládne během vteřiny přeměnit oblečení ostatních, za kousky z její kolekce. Společně s Davidem jsme do vody vběhli jako první a ani bahnivé dno nás neodradilo. Většina zůstala jen na břehu po kotníky, ale my s Davidem řádili jako malé děti. Když jsme se uklidnili a postavili jsme se nohama na dno, měli jsme vodu asi po ramena a obklopovalo nás šero.
,,Víš, že seš skvělá holka? Je s tebou sranda!" usmál se na mě David. ,,A ty seš zase skvělej kluk!" usmála jsem se také. David mě pod vodou chytil za ruku a přitáhl mě k sobě blíž. Úplně jsem zkoprněla. Chtěl mě políbit, ale já na poslední chvíli ucukla. ,,Udělal jsem něco špatně?" zeptal se mě. ,,Vždyť mě skoro neznáš!" odvrátila jsem se. ,,Ale to není pravda! Vím toho o tobě spoustu, ať už od tebe, Winx nebo specialistů!" snažil se mě přesvědčit. ,,Ne, promiň." řekla jsem a plavala jsem zpět ke břehu. ,,Stalo se něco?" zastavila mě na břehu Flora. ,,Ne, jsem jen unavená, už půjdu. Ahoj všichni!" rozloučila jsem se a teleportovala jsem se zpět domů, do svého pokoje. Osušila jsem se, převlékla a šla spát.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...