Přidej se k nám

92 5 3
                                    

,,Icy!" lekla jsem se osoby, která vstoupila. ,,Přišla jsem se ti omluvit." začala podezřele mile Icy a zavřela dveře. Nevěřícně jsem na ní koukala. ,,No a taky ti nabídnout, přidat se k nám." pokračovala. ,,Cože, jak tě tohle napadlo, nikdy se k vám nepřidám!" odhodlaně jsem odpověděla. ,, Všechno vím, o tvé moci o našem spojení a pokud bys se k nám přidala, naučila bych tě dokonale ovládat tvou temnou část moci." pokračovala Icy ještě v celku mile, ale bylo vidět, že se musí hodně přemáhat. ,,Ne! Řekla jsem ne! Winx a hlavně Bloom mě vše naučily a Alfea je mou školou. Proč bych měla zradit přátele?!" zvýšila jsem hlas, ale Icy to z míry moc nevyvedlo. ,,Vždyť už si je zradila, vyklopila si nám všechno! No ale pokud to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém." řekla a přes balkón vyletěla ven. 

,,Víla dvojí moci Belivix!" zvolala jsem pro svoji přeměnu. Vyletěla jsem za ní. ,,Malá čarodějka chce zjistit, o jakém zlu jsem mluvila!" nasadila Icy svůj ďábelský tón. ,,To bude muset s námi letět na zemi, její oblíbenci budou v nebezpečí." objevila se Stormy. ,,Jejich videa by chyběla hodně lidem." Ozvala se za mnou Darcy a v zápětí všechny tři zmizely. Napadlo mě, kde mohou být, ale přesné místo jsem neznala.

,,Holky, průšvih!" křičela jsem, když jsem přes balkon vletěla Winx do bytu. ,,Trix míří za Creepem!" pokračovala jsem. ,,Počkej, za tím youtuberem?" ptala se překvapeně Tecna. ,,Jo přesně za ním, do Plzně, teda vlastně do nějaký vesnice u  Plzně." ujistila jsem jí a ona hned něco začala ťukat do svého mini počítače. ,,Zavolám specialistům, budou se hodit!" napadlo Stellu. Nastal lehký chaos a já se začala bát, abychom nepřijeli pozdě. Rozhodla jsem se napojit na Icy. Povedlo se a já získala její polohu. Naštěstí byli pořád na cestě, sami dům Hložkových nemohli najít.

Když jsem se teleportovala na Zem, objevila jsem se kousek od domu Hložkových. Vzlétla jsem a rychle letěla na pomoc. ,,Hej vy tři, na bezmocné si troufáte co!" zařičela jsem na ně už z dálky. ,,Bude stačit jedno pouhé ANO dcerunko a my je necháme napokoji." připoměla my Icy svoji napídku. ,,Nikdy se k vám nepřidám! A neříkej mi dcerunko!" naštvaně jsem odseka a slétla jsem k bezmocným lidem. Bylo jich víc, než jsem očekávala. Kromě Martina, Davida a jejich rodičů tady byla i Diviška, Adélka, Jerry a Honza, tudíž celá Creep crew. 

,,Utíkejte! Schovejte se!" křičela jsem na ně. Trix začali zuřivý útok. Kouzla lítala vzduchem a já měla co dělat, abych všechny ubránila. Ačkoliv jsem vykouzlila ochranný štít, nátlak silných kouzel čarodějek nevydržel. Jedno z kouzel zasáhlo Divišku a ta se sesunula na zem. Chtěla jsem jí pomoci, ale další kouzlo zasáhlo mě. 

Když jsem otevřela oči, stály všechny tři nade mnou. ,,Máš poslední šanci se k nám přidat. Můžeš si vybrat mezi spojenectvím s námi nebo drtivou porážkou. Nikdo tady není, kdo by ti pomohl!" pronesla Icy. ,,Nikdy!" křikla jsem a z posledních sil jsem vyslala ohnivou kouli. Povedlo se mi je zasáhnout, ale kromě oddálení tří čarodějek ode mne, jsem docílila jen svého vysílení. Trix se smíchem připravovaly velkolepé společné kouzlo pro moji porážku a velmi si to užívaly. Jejich čarování přerušil náhlý vpád Davida, který v ruce dřímal nějakou tyč.

,,Nechte jí!" odhodlaně zakřičel a začal se tyčí ohánět okolo sebe. Nechápala jsem o co se snaží a prosila ho, aby se schoval. Mou prosbu ale nevyslyšel. ,,Myslíš si, že nás, tři nejmocnější čarodějky magické dimenze, porazíš kusem dřeva?" vysmála se mu Icy. ,,Tak si alespoň trochu zablbneme, co říkáte sestry." navrhla Stormy. Začali na Davida posílat svá kouzla, ale ten se bleskům, ledu i temnotě skvěle vyhýbal nebo se bránil pomocí tyče. 

,,Davide pozor!" zakřičela jsem, když se Darcy snažila využít svůj starý trik s dvojníkem a napadením zezadu. Pohotově jsem na ni poslala ledovou kouli, kterou jsem ji i trochu zmátla. chvilku jí trvalo, než si uvědomila, že to nebyla Icy. Začala jsem Davidovi pomáhat. Bojovali jsme společně dlouho, než nás opět čarodějky srazily k zemi. Já už jsem byla hodně vyčerpaná a David jakbysmet. Vypadalo to s námi bledě! Trix se chystali zasadit poslední ránu.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat