,,Počkej, počkej, poč..." snažila se mě Tecna přes zívání zpomalit. ,,Co že je v nebezpečí?" rozespale se zeptala Musa a protáhla se. ,,Ne co, ale kdo! DAVID!!!" křičela jsem na ně. ,,Dobře, dobře... nech nás chvilku rozkoukat, prosim tě" dostala ze sebe nějaká slova i Stella. ,,Sakra tady jde o minuty!!!" křikem jsem zdůrazňovala vážnost situace. ,,Řekni nám co se stalo, ještě jednou a pomalu!" snažila se mě uklidnit Flora.
,,No měla jsem předtuchu, dva kluci se na výcviku domluvili, že Davidovi poškodí vzducholet, aby havaroval a jelikož na nich budou mít jako první noční trénink, tak by si toho nemusel nikdo ani všimnout!" vysvětlila jsem ji to trochu klidněji. ,,Ježiš marja... kdo to tam studuje!" obrátila Stella oči vsloup. ,,Nad tím teď není čas polemizovat!" řekla Bloom mezi tím, co již vytáčela Skye. ,,Nemá to smysl! Ani jeden z nich to nebere!" zoufale jsem křikla a spustili se mi slzy.
,,Co se to tady sakra děje!" vykoukl z pokoje Paladie. ,,David je v ohrožení!" otočila jsem se na něj a slzy mi tekli po tvářích. ,,CO?" zmohl se Paladie jen na zájmeno. ,,Jsem připravena, pojď!" křikla na mě Bloom, ale já se pomalu nezmohla ani na krok. Bloom ke mě přiběhla, pevně mě objala a pomocí teleportačního kouzla, jsem se během chvilky ocitli před stanem našich specialistů.
Stejně, jako v mé předtuše před ní seděli Skye s Brandonem. ,,Co tady děláte ?!" zvedl se s překvapením Skye a chtěl Bloom obejmout. Já jsem však Bloom zatáhla za ruku a beze slov jsem ji táhla cestou z předtuchy ke stanu sabotérů. přišli jsme právě včas. Zasechla jsem znovu celou konverzaci, na chlup stejnou, jako v předtuše. Přes stále tekoucí slzy, jsem si ani nevšimla, že nás následovali i Skye s Brandonem. jakmile kluci zmínili, že poškodí vzducholet Davidovi. Vtrhl Skye do stanu.
,,Takže pánové, získali jste pro celou skupinu noční budíček právě teď." prohlásil Skye a kývl dozadu na Brandona. Ten začal pískat budíček a ze stanů vylézali ospalí specialisté s baterkami. na mě už celá situace dolehla úplně. Sice se mi ulevilo, ale asi náporem stresu jsem se zhroutila úplně. Spadla jsem na kolena a slzy se mi spustili ještě silněji, což jsem ani nevěděla, že to jde. Bloom si se mě sedla, obejmula mě a slovy ,,Už je všechno dobrý." se mě snažila utěšit. Mezi rozespalými specialisty jsem ani nehledala Davida a jelikož jsme seděli praticky ve tmě, ani David si nás nevšiml.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...