Začátek školního roku

21 2 2
                                    

V Alfee skončil školní rok a nastalo opět volno. Pro mě a Davida nastal ale také poslední týden prázdnin. Rozhodli jsme se úplně si ten týden odpočinout od tréninků a pořádně se užít. Měl to být zase na dlouhou dobu náš společný a klidný týden. ,,Tak příští týden to zase začne!" řekla jsem s lehkým povzdechem. ,,Normální škola, tréninky, ZUŠka a tajné večerní tréninky." vyjmenovala jsem, co mě následující 10 měsíců bude zase čekat.  ,,Budou nám aspoň vycházet ty společný víkendy." pousmál se David. ,,Snad jo." usmála jsem se.

Vyrazili jsme na naše oblíbené místo, ale tentokrát ne v Alfey ale na Zemi. Kousek za naším domem, asi 20 minut chůze, se nachází kopec se skalnatým vrškem. Vždycky vylezeme až úplně nahoru a kocháme se výhledem na celé město. To místo má přímo magickou atmosféru. Před závěrečnými zkouškami v Alfee, jsem se sem chodila i učit a David si mezitím kousek pode mnou na plácku  trénoval bojové dovednosti. Dnes jsme se ale jen kochali.

V pondělí David odjel a v úterý nám to začalo. Přišla jsem do třídy, pozdravila, sedla si na stejné místo jako minulý rok,  přímo před katedru, do jednoho ucha jsem si dala sluchátko a druhým jsem napůl poslouchala, co si holky vypráví. Po chvíli se objevil zase záblesk.  Místo ve škole jsem seděla doma, vedle na posteli seděl s notebookem na kolenou David a já mávala do počítače  třídní. Když předtucha odezněla, zaslechla jsem: ,,Doufám, že už se to nebude opakovat, bylo to hrozně vyčerpávající." řekla jedna spolužačka, seděla dvě lavice za mnou. ,,Říkali, že už se budou snažit a zavřeli by nás jen pokud by to bylo nezbytně nutné, a někde jsem slyšela, že covid už i ustupuje." řekla ta co seděla hned za mnou v lavici. ,,Holky, já si myslím, že tak za měsíc sedíme zase u počítačů." vyvodila jsem z toho, co jsem právě viděla. Zazvonilo a do třídy vešla naše třídní: ,,Vítám vás děvčata moje ve 3. ročníku a školním roce 2020/2021!"

Po škole jsme měli zápis v taneční škole a tam jsem byla až do večera. Další den ve škole jsem v mezičase dala dohromady rozvrh školní a mimoškolní a vypsala jsem si volné časy. Večer jsem pak v Alfee dala s Faragondou dohromady, co kdy budu mít. ,,Alespoň ty 3 hodiny týdně můžeš mít normálně se třídou." řekla s nadšením v hlase a já byla na jednu stranu taky ráda, třeba se zlepší i mé vztahy s nimi. Minulý rok jsem se se třídou začala učit poprvé, do té doby to vždy bylo o tom, že mě Winx a občas i ostatní profesoři učili ovládat mou moc a co se týče zbylých věci,  jen základy. Minulý rok sme se domluvily, že se pokusím zvládnou učivo 2. ročníku a nakonci roku udělat řádnou zkoušku. Povedlo se mi to hlavně díky pandemii. Letošní plán byl tedy zvládnout 3. ročník a tím dokončit základní magické vzdělání na Alfee.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat