Magická show

57 6 3
                                    

Další den ráno jsem se sbalila jako k Davidovi, rozloučila jsem se s rodiči i bráchou a vyrazila z domu rovnou na autobus. Dneska jsem se rozhodla, že normálně dojedu do Plzně autobusem. Trochu jsem se bála, jestli se třeba rodiče nedomluvili se strejdou z Prahy, aby mi při přestupu pomohl, ale naštěstí tomu tak nebylo. Bez nečekaného setkání jsem dojela až do Plzně, kde už na mě čekali David s Martinem a Diviškou. ,,Tak konečně zase vidím nějakou vílu." začal Martin hned jak mě uviděl a David na mě významně mrkl. Došlo mi, že to Martin řekl, abych si byla jistá, že na magii nezapomněli. 

Dojeli jsme k Hložkovým a tam nás už čekal výborný oběd, řízek s kaší. Pokecali jsme s Davidovými rodiči i s Martinem a Diviškou a poté jsme vyrazili do Alfey. ,,Davide!" ozvala se jeho maminka, když už jsme se chtěli teleportovat. Rychle otevřela dveře od pokoje a udýchaně, ale radostně, řekla: ,,Stihla jsem vás. Tady ještě máš pár řízků od oběda a poděl na výcviku se s ostatními." 

Přenesli jsme se do Alfey. Na nádvoří jsme zahlédli specialisty. ,,Kluci!" zakřičel na ně hned David a  oni se otočili. ,,Ahoj Dejve!" zakřičeli nazpět a  my je doběhli. Společně jsme došli do bytu Winx, kde už bylo všech šest víl. Přivítali se se svými chlapci a všichni jsme si posedali na gauče. ,,Takže," vzala jsem si drze slovo já ,, všichni už víte, že Darcy umí vymazat zaklínadlem vzpomínky na magii, tudíž jsme se tu dneska sešli, abychom vymysleli s jakým silným prožitkem poznání magie spojit."

,,Víme, že vzpomínky na magii zůstali všem, kdo byl na té zahradě, když jsem vás poprvé viděl v akci." řekl David. ,,Ti všichni mají vzpomínku na magii spojenou s překvapením, strachem a úrazem." zamyslela se Bloom. ,,Ale my přece nemůžeme vyvolávat konflikty, lidem nebezpečné, abychom v nich udrželi vzpomínky na magii." zhrozila se při té představě Flora. ,,No to nemůžeme, ale co zkusit vyvolat silnou emoci radosti." navrhnul Helie. ,,Myslíš, že to bude stačit? Čarodějkám přece nedělá problém zničit radost!" pochyboval Riven. ,,A co v nich nejprve magií vyvolat strach a potom jim vyvolat silnou radost?" napadlo Stellu. ,,Ale pak by už lidi mohli mít zase do smrti spojenou magii se strachem, a to by nám moc nepomohlo!" ohradila se proti Stelle Laila. ,,Silné emoce v nás může vyvolat hudba!" prohodila Musa. ,,To je pravda, vždyť s hudbou máme spojeny i třeba určitá období v našem životě, nebo různé vzpomínky." dodala Tecna. ,,To vědecky potvrzuji!" potvrdil Timmi.

,,Co vybrat nějaké skladby, které by mohli v lidech vyvolat silné emoce a vyprávět jimi příběh." napadlo Skye. ,,Jo, budeme jimi vyprávět Bloominky příběh!" podpořil nápad Brandon a všichni s ním souhlasili. Začali jsme dávat dohromady magickou show. ,,Využijeme písničky z pohádky ledové království, ty by i pasovali na moje pocity." navrhla jsem a Bloom dodala: ,,Zkusíme dát vědět do Arendellu, jestli by se nechtěli zapojit."


Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat