,,Kate se probouzí!" křičela na nás Bloom hned, jak nás zahlédla vcházet branou do Alfey. Oba jsme se rozběhli, co nejrychleji jsme uměli. ,,Stát, teď tam nikdo nemůže a ty už vůbec ne!" zarazila nás ve dveřích marodky jedna z mých spolužaček. Neřešila jsem jí vůbec. ,,Uhni!" ošklivě jsem spolužačku odstrčila a prošla jsem dveřmi. Hned jsem viděla jak okolo postele stojí slečny Fragonda a Griffin. ,,Co tady děláš! teď sem nikdo nesmí!!!" křikla na mě školní doktorka a tím pádem na mě upozornila. ,,Já chci být u toho, až se prokáže, že s tím nemám nic společného!" odpověděla jsem rázně.
,,C-cože? Vy si myslíte, že za to může Bloomi?" podívala se zmateně Kate na obě přítomné ředitelky. ,,No ono tomu totiž bohužel spoustu věcí nasvědčuje..." řekla sklesle Faragonda. ,,Víme, že v případu hrála roli černá magie a Bloominka je jediná z Alfey, která se jí učí ovládat..." zkonstatovala Griffin. ,,Ne Bloomi za nic nemůže, vůbec jsem ji ten den ani neviděla!" rozrušeně křičela Kate. ,,To ta holka, co ji přivedla Amaril! Naposledy si pamatuju jí a Amaril, jak sedí u mě na posteli, ta holka mi podala nějaké pití a pak něco zamumlala a já od té chvíle nemohla ovládat své tělo... dál už to mám v mlze!" řekla Kate přesně to, co jsem viděla v předtuše. Bylo vidět, že se oběma ředitelkám ulevilo.
Přiběhla jsem k posteli a Kate jsem objala. Byla jsem ráda, že je to za mnou a že teď už je potvrzeno, že jsem to doopravdy nebyla. Doktorka nás požádala, abychom už odešli, že musí Kate ještě hodně odpočívat, ale dovolila nám, se za ní stavit znovu odpoledne. Na chodbě jsem objala Davida, který se dovnitř asi neodvážil jít. Spolužačka se mi omluvila, že vše slyšela a že jí mrzí , že na mě byla taková. ,,Já se omlouvám, že jse tě tak odstrčila." usmála jsem se na ni.
Tim to ale neskončilo... Zaťukala jsem na dveře ředitelny, kam mě poslala Grizelda. ,,Dále" ozvalo se a já vešla. Slečny Faragonda a Griffin staly u velkého okna a koukali na nádvoří, kde čekali Amarilini rodiče. ,,Od začátku jsme věděli, že si to nebyla!" otočila se na mě Griffin. ,,Ale museli jsme postupovat podle školního řádu, jinak by se toho mohl někdo chytit a označit všechny učitele za zaujaté a mohli by to poslat výše a to jsme vážně nepotřebovali." vysvětlila mi Faragonda. Bála jsem se, že mi Griffin již nebude chtít dávat hodiny, aby se situace neopakovala. Ale co moje moc, pomyslela jsem si a také jsem se začala opět obávat Icy...
,, Ale já s těmi hodinami černé magie skončit nemůžu!" vykřikla jsem...
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasiDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...