Má v tom prsty Darcy

50 5 4
                                    

Hned po tomhle "obřadu" mi cinkla na hodinkách zpráva od Davida: ,,Čekám před branou." Neváhala jsem a rovnou jsem vyrazila před bránu Alfey. ,,Ahoj vílo moje" obejmul mě a dal mi pusu na tvář. ,,Ahoj ty můj statečný specialisto." opětovala jsem pusu i objetí. ,,Zítra vlastně jedu k vám do konce týdne." zajásala jsem. ,,No, ono to asi nebude tak veselé." sklopil oči David a já se na něj jen nechápavě podívala. ,,Víš, já musím jet na cvičení s ostatními specialisty. Ale naši tě podrží a normálně můžeš odjet, jako kdyby si jela k nám a klidně i u nás být." řekl a mě se trochu ulevilo. ,,Lekla jsem se že v tom bude něco horšího."

David se na mě nechápavě podíval. ,,Víš, na mě dneska, jako na vílu, zapomněli spolužačky během tak dvaceti minut. Tak jsem se lekla, jestli se to nestalo i vašim." objasnila jsem Davidovi. Tomu to také přišlo divné a tak jsme na tohle téma ještě chvíli diskutovali, čím by to mohlo být. ,,Třeba se Valtor naučil nějaké speciální zaklínadlo, kterým vymaže všechny vzpomínky na magii." zasmál se David své myšlence. ,,Ne! Ne Valtor, ale Darcy. Objevila zaklínadlo, kterým umí vymazat vzpomínky na magii, které nejsou spojeny s velice hlubokým citovým zážitkem." vypadlo ze mě, aniž bych to mohla ovládnout. Zakryla jsem si vystrašeně pusu a podívala se na Davida. ,,Tak tvoje moc nám to řekla sama." zasmál se a já si uvědomila, že to byla moc vědění. Bylo to sice silnější, než projev, který jsem zažila s Elsou, ale cítila jsem, že to tak je a že nelžu. 

Zvedli jsme se z písčité pláže, našeho oblíbeného jezera a rozeběhli jsme se zpět do Alfey. Hned na nádvoří nás zastavila slečna Grizelda: ,,Co tady jančíte, pro vás platí večerka taky a vy mladý pane už máte být dávno v rudé fontáně." Já jsem se v první chvíli zarazila a cítila jsem posměšné pohledy svých spolužaček na zádech. ,,Ale my máme důležitý objev o Trix a musíme ho sdělit ředitelce." nenechal se Grizedinou přísností zastrašit David. Z ničeho nic se na balkóně u ředitelny objevila slečna Faragonda a velkým gestem ruky nám naznačila, ať jdeme za ní.

,,Dobrý den slečno Faragondo." udýchaně jsme pozdravili, když jsme doběhli do ředitelny. tak se posa'dte mládeži a povídejte. ,,Darcy umí zaklínadlo, kterým vymaže vzpomínky na magii!" vyhrkla jsem ze sebe. ,,To může být velký problém, když v tebe jako ve vílu s Believixem lidi uvěří, jsi silnější, ale když naopak víru v tebe ztratí, oslabí tě to." zvedla se Faragonda ze své židle a šla se podívat z okna na klidné noční alfeyské nádvoří. ,,Ale pokud je ta víra spojená se silným citovým zážitkem, nepovede se to." dodala jsem pro uklidnění. Faragonda dále hleděla z okna a nakonec řekla: ,,Domluvte se na zítřek a sejděte se s všichni, Winx i jejich specialisti, a pokuste se něco vymyslet."

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat