Následující týden byl pro mě náročný. Ještě že jsme neměli online hodiny, ale měli jsme náhradní práci místo praxí, na které jsme kvůli pandemii nemohli. A proč že byl ten týden tak náročný? Winx mi pomáhali v tréninku mé moci, podle pokynů od Adel. Většinou jsem v Alfee strávila celé odpoledne, někdy i kousek dopoledne, a taky jsme trénovali trochu večer po půl desáté, kdy už pro mě bylo bezpečné se vytratit z domu. Ten týden ale přinesl náležité ovoce a plně jsem začala ovládat jestli použiju ledové, či ohnivé kouzlo.
,,V tréninku se ti daří výborně." chválila mě Bloom při nedělním večerním tréninku. ,,Bez vás všech bych to nezvládala." řekla jsem a slétla jsem k Bloom na zem. ,,Chceš ještě vyzkoušet to odolávání ovládnutí?" zeptala se mě a já přikývla.
Odebrali jsme se každá tedy do svého pokoje a Bloom začala. Většinou se na mě napojila a snažila se mě přinutit, abych k ní přišla, nebo abych něco řekla. Ze začátku mi to dělalo trochu problém, ale teď už Bloom odolám prakticky bez problémů. Pořád mám ale ten nepříjemný pocit, někde vzadu v hlavě, že Icy je v tomhle silnější a že u ní to tak lehké nebude.
,,Hele Bloomi, jsme domluveni se specialisty na nočním pikniku u jezera, nechceš jet taky?" zeptala se mě Musa, když jsem po skončení tréninku s Bloom vstoupila k nim do bytu. ,,Hele asi ne, užijte si to se svýma klukama sami." odmítla jsem nabídku. ,,Ona se určitě zase bojí, že bude jak pátý kolo u vozu." řekla hlasitým šeptem Stella. ,,Ale my víme, že nemusí." řekla stejným způsobem Tecna. ,,Co to melete?" nechápala jsem je. ,,No víš, kluci pozvali Davida." řekla mi Flora.
,,Tak v tom případě pojedu!" řekla jsem radostně a všechny Winx se na mě podívali se zvláštním úšklebkem a začali se smát. ,,Co je? Co jsem zase řekla?" nechápala jsem je. ,,No my jsme si všimli jak to mezi tebou a Davidem jiskřilo." zamrkala na mě Stella. ,,Co blázníte, je to jenom kámoš." zakroutila jsem hlavou. ,,Jasně, s kámošem se normálně chodí na noční romantické procházky!" zasmála se Flora. ,,Co to sakra meleš, na žádný romantický procházce jsme nebyli, jenom jsem mu ukazovala okolí školy, aby věděl, kde si může třeba odpočinout." začala jsem být lehce naštvaná.
,,Jasně, jasně a ty sis snad nevšimla, jak se na tebe kouká? To si snad slepá?" zeptala se mě Tecna. ,,Ale to by snad už stačilo ne?" začala jsem se durdit ještě víc. ,,My tě jenom upozorňujeme, aby sis takového kluka nenechala utéct." Chytla mě Bloom kolem ramen. ,,Ale já vám říkám, že na kluka nemám čas!" zdůraznila jsem, založila jsem si ruce a odvrátila pohled.
,,Holky ale to by už fakt stačilo, nechte jí už bejt!" zastala se mě Laila. ,,Přesně, je to můj život!" dodala jsem. ,,Tak jo, ale jedeš teda s náma?" ujistila se Bloom. ,,Ale jo." přikývla jsem
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...