Lehce jsme si po schůzi pokecali, až jsme se zakecali. ,,Sakra!" vykřikla jsem, když jsem se podívala na hodinky. ,,Půl osmé, už sem měla být dávno doma!" začala jsem zmatkovat. ,,Počkej, ve svých sedmnácti musíš být tak brzo doma?" divila se Stella. Holkám to připadá divné, protože ony z domu odešli v 16 studovat na Alfeu a v 17 už za sebou měli záchranu kouzelné dimenze. ,,Tady jde spíš o to, že jsem jim nedala vědět a nevím co jim řeknu." zvážněla jsem. Moji rodiče o kouzelné dimenzi nevědí, neřekla jsem jim to a když se ptají, vymlouvám se na kamarády.
,,Ahoj" nakoukla jsem do obýváku, když jsem přišla domů. ,,No nene, dcera se nám vrátila domů." ozval se táta. Rozhlédla jsem se, jestli někde uvidím známky proběhlé večeře. Nikde nic. Vyšla jsem nahoru a nakoukla k bratrovy do pokoje. Talířek s toustem my napověděl, že je dnes k večeři, co si kdo vezme. Zalezla jsem do pokoje, vysypala jsem obsah vaku na postel a čapla jsem mobil. Včera jsem přidala novou fotku s creepovým merchem, takže jsem tam měla nové lajky. Ta fotka se líbila i samotnému Creepovi a jeho bratru Davidovi. Pak jsem projela stories a přešla na TikTok. Po dlouhém scrolování jsem se rozhodla jít se osprchovat. Převlékla jsem se do pyžama a zapnula jsem Youtube. Strávila jsem na něm skoro 2 hodiny, když mě od sledování videí vyrušil magický záchvěv.
,,Hele v sobotu, tedy vlastně zítra, jedeme na průzkum té nové planety. Nechceš jet s námi? Můžeš třeba říct, že budeš spát u kamarádky." zeptala se mě hned po svém náhlém objevení Tecna. ,,Ráda bych, ale nevím jestli mě rodiče pustí "spát ke kamarádce", když jim to řeknu dnes." váhala jsem. ,,Víš co, počkej tady a já se dojdu rovnou zeptat." napadlo mě a hned jsem vyrazila z pokoje
,,Mohla bych zítra jet za Bárou?" zeptala jsem se s nadšením hned jak jsem vešla do obýváku. ,,A dřív si nám to říct nemohla?" zeptal se trochu útočně táta. ,,My jsme se dohodli před chvílí. Chtěli bychom zajít do kina na jeden film a oni ho zítra dávají u nich v kině." improvizovala jsem. ,,Ale pojedeš vlakem, zítra nemáme čas tě odvést." vynesla podmínku máma. ,,Já s tím počítám, ale jela bych už dopoledne, protože to dávají od tří." upřesnila jsem. ,,A vrátíš se až v neděli?" zeptal se táta. ,,Můžu?" odpověděla jsem otázkou. Rodiče mi to povolili a já jsem byla ráda, že nechtěli moc podrobností. Bára bydlí v jiném městě a rodiče na ní nemají kontakt, ale už jsem u ní několikrát byla a i ona byla u nás.
Další den ráno jsem si sbalila věci, rozloučila jsem se a šla jsem přesně jako na vlak. Našla jsem si klidné místo, aby mě nikdo neviděl a teleportovala jsem se do Alfey. Objevila jsem se na nádvoří školy, kde už parkovala meziplanetární loď specialistů. Za vedoucího výpravy byl určen Sky a společně s Timmym a Paladiem řešili spojení mezi naší výpravou a Alfeou. ,,Ahoj všichni!" pozdravila jsem aby si mě někdo všiml. ,,Ahoj Bloomi." pozdravil mě Helie, přítel Flory a též člen naší výpravy. ,,No konečně!" vykřikl Riven. ,,Pardon, že jste museli čekat." omluvila jsem se. ,,Stejně se ještě řeší spojení s Alfeou." uklidnila mě Musa. ,,Riven je jen velmi nedočkavý." dodala se smíchem. ,,Lidi, nastupovat!" zavelel Sky a všichni jsme nastoupili do lodi. Faragonda, Daphne a Paladie, kteří odletu přihlíželi, nám popřáli úspěšnou misi a kluci odstartovali loď a vzlétli do vzduchu.
Kdo se teda všechno této výpravy zúčastnil? Bloom se svým přítelem Skyem, Stella se svým přítelem Brandonem, Flora s přítelem Heliem, Musa s přítelem Rivenem, Tecna s přítelem Timmym, Laila s přítelem Nexem a já. Připadala jsem si divně, že jsem jediná nespárovaná. Připadala jsem si trochu sama, ale vím že kluka nechci. Měla jsem jen jeden vztah a ten trval jen pár týdnů. Prostě mě ubíjelo, že mám takové velké tajemství a nemohu mu ho říct. Od ukončení tohoto vztahu jsem si byla jistá, že už nechci vztah s nikým, kdo nezná mé tajemství.
Po dvou hodinách letu jsme se přiblížili k oné planetě. Byla přibližně stejně velká jako Země, tudíž větší, než ostatní planety kouzelné dimenze, které jsou malé. Sletěli jsme níž a začali jsme hledat místo k přistání. Ideální se jevila středně velká louka, ohraničena z jedné strany lesem a z druhé strany skálou. Přistáli jsme a vystoupili z lodi. Rozhlédli jsme se kolem a byli uneseni panoramatem hor na jedné straně a tajemným lesem na straně druhé. Jen jsme stáli a pozorovali okolí.
Přišlo mi to tady nějaké povědomé, jako bych tu již někdy byla. Rozhodli jsme se rozdělit. Timmy zůstal u lodi. Laila, Nex, Stella, Brandon, Musa a Riven se vydali přes skály a my ostatní jsme se vydali do lesa. Nex, Brandon a Riven si vyndali z lodi své motorky, vzducholety, každý si k sobě přibral svou vílu a vyrazili za skály. Helie a Sky si sice také vzali své vzducholety, ale letět s nimi mohli jen dvě z nás. Flora se rozhodla své místo přenechat Tecně a jít se mnou lesem. Skye s Bloom a Helie s Tecnou letěli nad lesem a my s Florou šli lesem. Byl zvláštně kouzelný.
Náhle se okolo nás prohnal větrem nesený dopis. ,,Už vím kde jsme!" vyhrklo ze mě. ,,C-cože?" nevěřícně na mě pohleděla Flora.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...