,,Jdeme na snídaní, chceš něco donést?" zeptala se mě Bloom, když mě s Davidem doprovodili zpět na pokoj. ,,Ne, měla jsem polívku od paní Hložkové." odpověděla jsem a Bloom se pousmála, nařídila mi ležet a vyrazila se zbytkem na snidani.
,,V kolik ti začíná škola?" zeptala jsem se Davida. ,,Zařídil jsem si volno, abych ti mohl dělat společnost" řekl nadšeně a já jeho nadšení sdílela. Pustili jsme si seriál, ale žádný trendy Netflix, Davida jsem naučila koukat na české seriály od Primy. Zapla jsem rozkoukaný díl Krejzových, ale moc jsme si ho neužili...
... zazvonil mi telefon. ,,Francie?" Nechápala jsem. ,,Cože?" Otočil se David. ,,No tady pod tím neznámým číslem je napsáno Francie. " vysvětlila jsem. ,,Marinette nebo Adrien?" zasmál se David, on vlastně nevěděl... odmlčela jsem se a David se na mne překvapeně podíval.,,Asi máš pravdu" řekla jsem a Davidův pohled se změnil na nechápavý. ,,Víš, ono to s nimi je vlastně stejně jako s Winx..." řekla jsem a v tu chvíli se objevil zase známý záblesk - Kocour nesl v náručích berušku a položil ji před mistra Fu - a v tu chvíli mi to došlo. ,,Poškozené mirákulum, jak jsem použila svou moc zároveň s mirákulem, tak jsem ho určitě rozbila!" ,,Cože?!" nechápal David. ,,Musím do Paříže!" zvedla jsem se z postele, ale chvíli na to mě opět neudrželi nohy a spadla jsem. ,,To nepřichází v úvahu!" odsekl David. ,,Musím je varovat, jestli ještě Marinette nepoužila mirákulum!" snažila jsem se ho přesvědčit. ,,Tak zavolej zpátky na to číslo!" řekl David. Zavolala jsem tedy zpět.
,,Mluvím s Bloominkou, vílou dvojí moci?" ozvalo se z telefonu. ,,Ano a kdo jste vy?" odpověděla jsem. ,,Mistr Fu, potřebuji, abyste za mnou přijela!" ozvalo se z telefonu a David, který pozorně poslouchal, mi hned vytrh telefon z ruky. ,,Nemůže, nedokáže ani vstát sama z postele!"
Ačkoliv mistr Fu úplně nesouhlasil, vyzvedl ho David v Paříži a dopravil do Alfey. Kápl mi do pusy nějaký jeho lektvar, udělal nade mnou nějaký čáry máry rukama a třísknul do nějakého miniaturního, asi cestovního, gongu. ,,Do zítřejšího rána si ještě polež a potom by to už mělo být dobré." dodal. ,,Co Marinette mistře?" zeptala jsem se. ,,Je na tom podobně jako ty." odpověděl a mě se lehce ulevilo. ,,Neměla jsem míchat magii mou a mirákula." řekla jsem sklesle. ,,To neměla!" řekl důrazně Fu ,,Rozbité mirákulum jsem opravil a doufám že takovou věc už ani jedna z Vás nikdy nedopustí." dodal.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...