Tvůj plán nevyšel ty svině čarodějská!!!

27 2 2
                                    

S Kate jsme se docela bavili, teda pokud u toho nebyla Amaril. Dozvěděla jsem se, že jsou nějaké vzdálené sestřenice a tedy pokud jsme se s Kate bavili a přišla Amaril, tak Kate doslova odtáhla.  Dny plynuly a já cítila, jak stupňuje napětí mezi mnou a ostatními studentkami. To bylo samozřejmě způsobené hodinami v Mračné věži.

Jednoho dne jsem přišla do třídy na hodinu, ale nikdo tam nebyl. Zkontrolovala jsem si rozvrh a hodinky, zda sem se nespletla, ale vše sedělo, úterý 15:00 hodina metamorfózy. Nepřišel ale ani profesor Wizgiz. Po chvíli jsem začala vnímat nezvyklí hluk na chodbě. Vyšla jsem ze třídy a vešla jsem přímo do cesty Amaril. ,,To ona to udělala! Kdo jiný se pachtuje s čarodějkami! Ona Kate posedla!" začala řvát na celé kolo. ,,Cože? A o ničem nevím! celou dobu tady čekám na hodinu!" snažila jsem se bránit s ledovým klidem, který byl ale asi až moc přehnaný. ,,Vymejšlí si, dělá si jenom aliby!" pokračovala v křiku Amaril a ostatní se k ní přidali. Křik přilákal slečnu Grizeldu. 

,,Nemáme sice žádný přímí důkaz, ale s Kate si se nejvíce bavila ty, jako jediná jsi ji nehonila, při cestě na skálu a také jako jediná ze studentek můžeš ovládat černou magii!" zkonstatovala Grizelda ale já jsem to stále nechápala. ,,Co se stalo Kate? je v pořádku?" nechápavě jsem se ptala. ,,Jo, Je! tvůj plán nevyšel ty svině čarodějská!!!" vyjela na mě Tessa, další spolužačka. ,,Musím tě z Alfey vykázat, dokud se případ neobjasní, kvůli bezpečí studentek!" řekla Grizelda. ,,Ale, ale , ale já jsem nic, nic jsem neudělala, nemůžete mě přece jen tak vykázat!" málem jsem se rozbrečela. ,,Do ředitelny! HNED!!!" zařvala na mě Grizelda a já tam se slzami v očích zamířila.

,,Blominko, já tě z ničeho neobviňuji." začala v klidu Faragonda. ,,Ale slečno, všechno ukazuje jen na ní!" řekla přísným hlasem Grizelda a na to konto ji Faragonda požádala, aby nás nechala o samotě. Přesedla si ze svého ředitelského křesla, na druhou stranu stolu, na tu volnou židli vedle mě. ,,Já tě bohužel vykázat musím, alespoň tedy na tu dobu, než se situace trochu uklidní, či se případ ujasní." chytla mě za ruce a v klidu vysvětlovala. ,,Ale já jsem nic neudělala, Kate byla jediná, kdo se se mnou bavil!" rozbrečela jsem se na novo. ,,Neboj, všichni se zapojíme do vyšetřování a pravdu najdeme, ale teď by tu pro tebe nemuselo být bezpečno!" upozornila mně a já zvedla oči ze země. ,,Jak to myslíte?" nechápala jsem. ,,Ostatní mohou na tebe útočit v nějaké touze po spravedlnosti, a nevým zda by to zůstalo jen u slovních útoků..." řekla o odmlčela se. Nechtěla jsem dělat další scény a problémy a tak jsem se z řediteny rovnou teleportoval zpět na Zem.

Ten týden jsme zrovna byli u Davida. Zárověň s námi přijeli i martin s Diviškou. Jelikož jsem byla z celé situace rozhozená a dostatečně jsem se na teleport nesoustředila, objevila jsem se u nich dole v pokoji. ,,Je pomiňte!" omluvila jsem se a hned jsem vyběhla nahoru k Davidovi. Ten byl ale ještě v Rudé fontáně, tak jsem si jen lehla do postele a začala potichu brečet...

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat