2

1.6K 74 2
                                    

"Zabili" "Koho?" Museli jsme tam být první. "hlídku." Jakmile dořekl poslední slovo už jsme s Dylanem vstali ze židle, přeměnili se a vyběhli hlavními dveřmi ven.

Pov Snow

"No tak co jsi mi předtim chtěla říct?" "Tayler je zamilovanej do Ely."

Zastavil se. Měl výraz jako kdyby ho někdo přetáhl pánvičkou přes obličej. Snažil se v mých očích najít důkaz že to není pravda. Jeho pohled byl až vyděšený. "Snow. Jsi si jistá?" "Ano." Zavrtěl hlavou. Znova se rozběhl tentokrát rychleji než předtim a já taky. Vysloveně jsme letěli. Neslyšel tu informaci rád, ale teď však nebyl čas na to, si s tím lámat hlavu proč. 

Pov Black

Nick mě informoval kde se to stalo. Když jsme dorazili na místo útoku leželi tam 3 těla. Měli známky boje. Což mě naplnilo jakousi pýchou. Ve většině smeček se hlídkaři neuměli prát vůbec. V podstatě to byli nejslabší ale rychlí vlci.

Jednou jsem se Nicka zeptal jestli mu to nevadí. Ten se zasmál "Je to pro mě podsta. Dává mi to vážené místo ve smečce. Jediné co musím dělat je prohánět se lesem a v případě útoku zavýt. A zato mi ještě někdo dobře platí. Co by si člověk mohl víc přát?"

U nás jsme na tréninku pro boj hlídky trvali Já a Tayler. A mělo to úspěch. Teda aspoň trochu. Před smrtí je to bohužel nezachránilo ale možná ostatní. Měli prokouslá hrdla. A kolem kousanců zaschlou krev. Všude byla krev. Což znamenalo jen jedno. Nikoho z nich jsem osobně neznal. Ale cítil jsem ten pocit kdy se vám stáhne hruď jako by umřel někdo kdo vám byl blízký. Smečka je taková jedna velká rodina. 

"Co se tu stalo?" Snow si mrtvoly pečlivě prohlížela. "Temní vlkodlaci." 

Čuchl jsem k jednomu. A ano vycházel z nich ten smrad zkažené krve. 

"Prokousnou hrdlo a vypijí polovinu krve jako upíři. To z nich pak dělá monstra. Jsou to samotáři ale ještě na jiném levlu nebezpečnosti. Mají velkou sílu."  "Bože." "Tohle ale nevypadá jako dílo jednoho vlka." "To ne a přesně to mi dělá starosti. Nemají vůdce." "Řekla bych že ano."

To byla Lea. Asi ještě moc mrtvol v životě neviděla. Vim že Snow umí zabíjet a dřív hodně zabíjela ale stejně. Moc mi toho o svojí minulosti neřekla. Nechápu jak celkově funguje pouto mezi Snow a Leou. Ale tak to ani ony sami. Snow dokáže Leu odpojit tak že funguje jako by byla v jiné dimenzi. Takže neslyší, necítí ani nevidí co se děje. Přičemž naopak to nejde. Třeba Lea spí mezitím co se Snow prohání po lese. Nemělo by to být možné. Nikoho jiného kdo to umí neznám.

"Dylane, Blacku jak to vypadá?" ozval se táta. "Temní vlkodlaci." 


---
Doporučte mi prosím nějaký dobrý vlkodlačí story. Nejlépe cheesy. (Klidně si můžete udělat reklamu a napsat mi název vaší knihy. Chci vědět co píšete.)

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat