Povzbuzující úsměv bylo jediné co jsem mu mohla dát. Ikdyž potom mě něco napdlo. "To je ještě dlouho." Naklonila jsem se k němu a položila moje rty na ty jeho.
Pov Dylan
"A navíc co ti brání v tom abys dneska večer přišel?" Zašeptala proti mým rtům.
Přiháněla mě k šílenství. Její rty, její oči, její osobnost, její vůně, vlastně celá její postava. Chtěla mě zabít. Obírala mě o rozum. Obírala mě o sebekontrolu. "Jako bys před tím nějakou měl."
Nejvíc tím, že ke mně byla drzá, odporovala mi, flirtovala semnou při každé příležitosti, její slova, její na můj vkus až moc vyzývavé outfity "Tady se shodnem." To jak přesně věděla za jakou nitku zatáhnout a já jí to nemohl nijak oplatit.
Nejradši bych kvůli ní všechny zabil. Aby se už nikdo nezmocnil jejích rtů kromě mě, aby se jí už nikdo jinej než já nedotkl, aby se na ní už ani nikdo další nepodíval.
Nemohl jsem jí hrozit, nemohl jsem jí urazit, nemohl jsem jí ublížit, nemohl jsem vůbec nic. Zbraně jsem měl vyložené přímo před sebou, akorát že jsem nemohl ani jednu použít.
Bylo to jako když vás někdo lechtá a vy se nemůžete pohnout. Nemůžete si ulevit. Musíte nechat tu slast a tu bolest procházet vaším tělem dokud už to jednou nezvládne. Ale čekat na ten moment bylo to nejhorší mučení co jsem kdy zažil. "Těším se na to." "O tom nepochybuju."
Přivádělo mě k šílenství i to, že jsem jí ještě neoznačil. Sice z ní byl cítit můj pach, ale ten se také dal lehce překrýt něčím nebo někým jiným.
Chci aby byla moje, jen a jen moje a aby to každý vlkodlak věděl. Vlastně aby to věděla každá věc na téhle planetě. Nevím jak dlouho dokážu ješte Blacka udržet pod uzdou. Je to čím dál těžší a těžší. Vystoupila, zavřela za sebou a odešla domu.
Už mi bylo jasné že bez ní večer neusnu. A i to že už bez ní nikdy večer usínat ani nechci. 3 měsíce. 3 posraný měsíce a pak se odtud vystěhuje a nastěhuje ke mně.
Nastartoval jsem motor. Rychlá jízda mě trochu rozptýlila. Doma na mě čekala hlídka s Taylerem. U které jsem náhle doufal, že bude za námi co nejrychleji. Poslední dobou jsem si je dost užíval a bral si dobrovolně víc hlídek než musíme mít. Pokud tu náhodou nebyla Lea, to celá moje pozornost patřila jí.
---
Kdo kouká/koukal/zná BRIDGERTON?
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...