28

1K 56 25
                                    

"Leo, musíme přestat." Zašeptal.


"Ne" Ale já nechtěla, já nemohla. Jedna ruka se mi ztrácela v jeho vlasech. Druhá ruka putovala po jeho zádech a cítila každej napnutej sval. Nepřestávala jsem.

Moje touha po něm byla příliš velká, příliš dravá, příliš silná abych jí mohla vzdorovat, příliš...

Začali mu vyjíždět tesáky. "Leo, přestaň, ztrácim kontrolu." Napůl to byla prosba o to pokračovat a napůl rozkaz přestat. Ale já ji nenásledovala. Nepouslochala jsem ho.

A neměl by to poslušný člen smečky udělat? Asi ano. Takže ať žije dobrý příklad.

Chtěla jsem ho obrat o všechen kyslík který měl. Chtěla jsem jeho. Naše jazyky sváděli souboj o dominanci kde se nikdo nechtěl vzdát. Položil mi ruce na ramena a snažil se mě jemně odstrčit ale já nehodlala polevit.

Jednou mi za to poděkuje. Nehodlám se dál dívat na to jak se trápí. Poslední Dylanuv pokus o vzdor. Moje ruka mu zajela pod tričko na břicho. Na svalech měl husí kůži, všechny zatnuté, jako by čekal až do něj udeřim a on se musel bránit.

Pov Black

To byla poslední kapka do sklenice která už tak byla plná. Dylan svůj boj vzdal a já se protlačil dopředu. Tesáky mi vyjeli naplno. Přestal jsem jí líbat a místo toho jí je zaryl nad klíční kost. Kovová chuť její krve byla jiná než u zvířat, byla sladší.

Zaklonila hlavu, pootevřela rty a začala sténat. Sténat moje jméno. Jako píseň pro moje uši. Nechala si slast projíždět tělem. Byl to tak dobrý pocit. Až jsem z toho začal mít těsno v kalhotech. Po chvíli to přestalo a já je zase mohl zasunout. 

Pov Dylan

Black mi vrátil kontrolu. Bylo to jako extáze. Lea upadla do bezvědomí. Jen tak, tak mi nevypadla z náručí. Odnesl jsem jí na pláž. Za hodinu by se měla vzbudit. Aspoň to říkala máma s tátou.

Nesnáším čekání. Jakéhokoliv typu za jakýmkoli účelem. To ona je ta trpělivá z nás dvou.

Oblečení mezi tím uschnulo ale Lea pořád nic. Klidně oddychovala. 

Ještě počkám 10 minut. Pak se určitě vzbudí.

Ješte 10 minut.

Ne už jsem začínal pomalu ale jistě panikařit.
Ale co s touhle holkou bylo kdy normální? 

---
Kdo píše přijímačky?

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat