!Dole je důležitá věc!
!Takže komentujte!"Pokud bys viděla Mámu, Michala nebo někoho podezřelého zdrhej ano?" "Neboj." "Mějte se." "Čau."
"Občas bych chtěla mít mladšího sourozence." "Nechtěla věř mi. Buď ráda, že máš staršího. Občas je to fakt peklo." "To i s tim staršim." "Čau Denny." "Nazdar, už jste slyšeli o tom útoku? Ikdyž co mě to napadá vy bydlíte v domě smečky takže už to určitě víte. Znali jste tam někoho? Já totiž ne. Prý to bylo strašné. No a co jste dělali o víkendu? Já byla s rodinou u moře. Ach bylo to tak krásný...." "Snow posloucháš?" "Ne" "To je dobře já totiž taky ne."
O hodinách přebírala roli bodyguarda Denny, protože Ely chodila o ročník dolejc. Aspoň to byla zábava, mohli jsme kecat a žádnej učitel nás nemohl pořádně napomenout. (Náhodou moje známky byli hodně dobrý, ale o hodinách jako chemie prostě pozornost udržet nezvládám). Nějak jsme zvládli přečkat všechny 4 hodiny.
Byl cítit neklid. Všichni na mě po očku pokukovali. Jako vždy jídelna ztichla když jsme vešli dovnitř. Každý si vybral oběd a my mířily na naše místo. Ten velký stůl na výstupu byl náš. Pousmála jsem se.
"Copak?" "Nic jenom jsem si vzpomněla na minulý rok kdy jsem tu byla nová a obdivovala tenhle stůl." Ely položila tác na stůl. "Je krásný." Očima jsem hledala Sophie. Přišla později, dělala nám společnost a taky pár jejích kamarádek. Vlastně se z toho vyklubal čistě holčičí stůl. Ikdyž pár chlapců sem přeci jen zavítalo aby si zaflirtovalo s Ely nebo Denny.
Bylo trochu smutné, že jsem tu seděla v podstatě sama. Každý si povídal s někým jiným. Už jsem asi chápala Dylanovu osamělost. Ale kupodivu mi to vůbec nevadilo spíš až bavilo. Ráda vidím ostatní šťastné.
Byl čas na to studovat každého vlkodlaka. Mohla jsem poslouchat každého v sále. A u každého se naučit jeho povahu. "Seš strašnej stalker." "Ne, ne." "Ale ano víš kdo s kym, kdo už ne s kym,víš kde se co šustne, znáš všechny drby." "Ty drby a to kdo s kym nebo ne s kym ale jen díky Ely." "Stejně jsi stalker jak hovado." "Aspoň ty lidi poznám. Náhodou když jsi ve velký smečce tak se šikne znát pár jmen a o někom něco vědět."
A pak jsem zaslechla něco, co se mi vůbec nelíbilo. "Ta Ely je ale štětka, nahrne si k sobě všechny kluky. Řikám vám, že je nějak manipuluje nebo jim platí."
---
A ještě, jak moc urgentní je, abyste se dozvěděli co se Dylanovi zdálo? Jakože, umřete když se to nedozvíte v pondělí?Navrhuju 2 varianty:
a, Dozvíte se to v pondělí, protože to prostě jinak fakt nejde a úplně umíráte touhou si to přečíst.
b, Dám to někam kam se to podle mě lépe hodí (ale je to ještě 12 kapitol daleko).
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...