34

965 48 11
                                    

"Potřebuju tě kousnout." Neptal se. Přitáhl si mojí hlavu blíž. Začal mě líbat a mně vyjely špičáky.  

Pov Snow

Nepotřebovala jsem pozvánku ani povolení. Prostě jsem ho kousla mezi klíční kost a krk. Chuť jeho krve byla překvapivě sladká. Dylan zasténal. Ostře se nadechl. Prohnul se v zádech a chytl se křečovitě deky jako by si chtěl ulevit ale nešlo to. Cítila jsem tu slast, která se v něm stupoňovala. "Je to celkem divný." "Ty jsi udělala úplně to stejný." "Fakt?" "Jo" Tep se mu zrychlil. "Chceš aby dostal infarkt?" Nechtěla jsem ho zabít takže jsem zařadila zpátečku. Tesáky se mi zase zasunuli. Krásné to moje dílo.

2 červené tečky, které od teď na vždy budou zdobit jeho krk. Je můj a jen můj. Bože jak to přemýšlim. "Panovačně." Lea dostala zpátky vedení.

Pov Lea

Neviditelně pouto mezi námi se dokončilo. Cítila jsem Dylana a Snow zase Blacka. Jeho pocity, jeho myšlenky, prostě všechno. No doufám, že mi teď taky neupadne do bezvědomí. "Neměl by. Když už jsme po tom my, tak on by to měl vydržet. A navíc je to chlap takže je silnější od přírody."  Ostře se nadechl a pomalu vydechoval. "Nepřipadá ti, že vypadá jako po dost hustym orgasmu?" "To je hezký kompliment Snow." "Sakra. ON nás slyší." Zašeptala. "Mě ne, jen tebe. Musíš to zablokovat aby tě neslyšel." Pousmála jsem se. "Tos mě nemohla varovat předtim?" "Takhle to byla větší sranda." "Bože." Protočila oči. Dylanův tep se začínal dostávat do normálu.

"Dobrý?" "Děláš si srandu? To byl ten nejhustší pocit za celej můj život." Těžce dýchal. A já se rozhodla že jeho dechy ještě zpomalim. Sedla jsem si mu rozkročmo na břicho a začala ho líbat. Jak moc mi to chybělo. Ty teplé a měkké rty na těch mých. Bylo to jako obvykle a přesto v tom bylo něco nového. "Double endorfin." "Ale jdi ty." 

---
Nicméně věc o které vám potřebuju říct:


Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych napsala krátkou knížku (5 až 10 kapitol) o Adél a Loganovi (basically znovu převyprávéní toho jak se potkali atd.). Takový doplnění příběhu let's say. Vyšla by asi někdy v létě.

Takže kdo má zájem/ je pro napíše do komentářů:
LA-léto

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat