30

956 55 11
                                    

"Všechno je v pořádku akorát si potřebuje pár dní odpočinout." Dále už jsem neposlouchal. Můj mozek na to neměl kapacitu. Lea pořád ležela na stejném místě jako kam jsem ji položil.

Pov Lea

Temnota a ticho, cítila jsem Dylanovu společnost, jeho teplo, jeho vůni, jeho tlukot srdce, jeho dech.

Jeho přítomnost mě uklidňovala na tolik, že jsem zase usla.

Temnota.

"Leo, všichni se o tebe bojíme." Chtěla jsem Sophie odpovědět, ale temnota mě zase vcucla.

Tentokrát to byl Dylan. "Tati já to všechno podělal. Kdybych Blacka držel víc zpátky neležela by tu. Co když se nevzbudí? Co když jsem jí zabil? Co když?" Šeptal. Nedopověděl větu. Jakoby se mu do očí draly slzy. Hlasitě vydechl, ano měl plný nos. Svíralo se mi z toho hrdlo.

Chtěla jsem mu říct, že jsem v pohodě, chtěla jsem mu říct, že je všechno v pořádku, že se za to nemá takhle rozžírat. Že to je vlastně moje chyba.

Temnota.

"Nedochází od ní. Teď jsem ho konečně donutila aby se došel vysprchovat ale jinak s ní je den co noc. Nikoho k ní nenechá." "Hodně mu na ní záleží." "No, tak tu nebudem jen tak stát, a aspoň jim vyměníme povlečení." Nebyla jsem si jistá jestli to byla Adél a Ely.

Temnota.

"Čekal jsem, že zabije pár samotářů ale on tu místo toho sedí a pohřbívá svůj vztek. Myslím, že teprve teď pochopil, že pro něj existuje něco mnohem důležitějšího než jeho vztek, než on sám. Lea s ním zvládá zázraky." Tayler.

Černo

"Vzbudí se až bude připravená." Že by doktor?

Temnota.

"Doktor říkal že ti máme povídat. Takže dneska k obědu bylo." Kdo jiný než Denny. Všech nejnovějších drbů vás ušetřím.

Nic

"Tap, tap" "Tap, tap." Kapky bijící o okno. Venku pršelo. Dylan ležel vedle mě a vyprávěl mi. Vyprávěl o tom jak se stal Tayler stal betou. O Maxovi. A v tom mi to došlo. Co když?

Co když temné vlkodlaky vede Max? Je to jediný člověk u kterého dává smysl že nechce zabít Dylana ale Taylera. Chtěla jsem mu to říct.

Temnota


---
Příští kapitola už konečně bude o tom co se Dylanovi zdálo. (Bude zítra) Vím, že jste na to někteří dlouho čekali. Takže stay tuned.

Jinak moc děkuji za 9,6 k přečtení, komentáře a hvězdičky.

Jsme zhruba v polovině knížky takže still asi 30 kapitol to go.

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat