Strašně moc děkuju za 2k přečtení a 156 hvězdiček (vždy mě to podpoří)
"A co teď plánujou dělat?" "Zvýšily počet lidí v hlídce, kontaktovali smečky v okolí a teď musíme čekat."
Pov Black
"Tak Nicku můžeme vyrazit." Běželi jsme se Samem napřed. Nikdo z nás nevěděl co říct. Až se Sam konečně odhodlal.
"Mrzí mě to." "Já vím že ano a mělo by." "Měl jsem ti to říct." "Ne. Tos neměl, pravděpodobně bych tě na místě zabil, rozkouskoval na 10 malých kousíčků a utopil." Usmál se. "Měl jsem ti to říct a neschovávat to před tebou. Měl jsem se svěřit. Musíme si věřit a já tvojí důvěru zradil. Chápu, že jsi naštvanej."
"Nejsem na tebe naštvanej. Možná trochu, ale sám bych si to taky neřekl. Snažil bych se to utajit, což se tobe více méně vůbec nedaří." "Jakto, zjistila to jen Lea." "No to teda ne ne. Nezapomínej, že vim o každym tvym kroku." Smál se a já se přidal.
"Odkdy to víš?" "Tušil jsem to. Asi 3 měsíce, od tý doby co jsem zaútočil na Ely. Pral ses jako o život. Myslel jsem si, že bys mě i klidně mohl zabít. Pak mi došlo, že to já jsem ten lepší a silnější. Ikdyž odhodlání ve tvejch očí mě na chvíli zaskočilo. Ale to že mi včera řekla Lea úplně to samý mi to až potvrdilo. Ty?" "Vim to od narozenin takže 5 měsíců."
"Sam úplně zešílel když Ely viděl. A pokaždý když vidí Viktorii tak je to jeste horší." to byl Tayler. "Ne, ne" "Ale jo,jo" Dál už to Sam ignoroval.
"Snažim se od ní držet dál, ale čím víc se snažím tím horší to je a tím víc se mi to nedaří. Nebo aspoň vyhýbat se jí, ale já se nemůžu ani dojít napít aniž bych Ely nepotkal." "No počkej nebudeš mi tu básnit o mojí sestře. Uvědomuješ si doufám, že rodina jde před přátelství."
"Jo a kdo furt řikal ach bože, Lea je tak hezká? Lea sem. Lea tam." Nasadil jsem vážný tón. "To jsem já určitě nebyl." Rozesmali jsme se. "Takže v pohodě?" "V pohodě"
"Už jste se s Leou dohodli kde budete bydlet?" "Ješte ne. Nějak na to nepřišla řeč." "Bože co to spolu furt děláte?" "No to víš no. Pár dost špinavejch věcí v nejrůznějších polohách." Smál se. "Ne drž pusu, radši to ani nechci vědět. Pro moje vlastní bezpečí."
---
Znovu bych chtěla všem poděkovat. U He is Me jsem měla po prvních 10 kapitolach asi 1/3 přečtení z toho co mám teď tady. Největší díky patří lidem co dávají hvězdičky a píšou komentáře. Btw chtěla jsem se zeptat, jestli máte nějaké dotazy/ připomínky ke kapitolám?
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...