Najednou se ozval takový divný zvuk. Neudržela jsem se a začala se smát na celé kolo. "No tak mám hlad no."
Po krátké snídani jsme se rozhodli, že půjdeme domu. "Jsi si jistá, že tam už chceš?" "Nemůžu se tomu vyhýbat pořád."
Uvnitř bylo celkem rušno. Vlastně tak jak nikdy. "Stalo se tu něco?" "Ne, jen se zase všichni stěhují zpět." "Půjdu za Sophie." Nečekala jsem na jeho odpověď.
Seděla na židli u psacího stolu u ní v pokoji. Vešla jsem dovnitř. "Sophie co to bylo? Jak tě mohlo napadnout jen tak tam přiběhnout? Říkala jsem ti ať tu zůstaneš." "Jo a víš co jsi udělala ty? Nechala jsi mě samotnou. Odešla jsi. Víš jakej jsem já" Ukázala na sebe. "o tebe měla strach. Každou noc kdy jsi se vykradla ven a nechala zasebou zakrvácenou koupelnu. Nevěděla jsem kdy se vrátíš. Nevěděla jsem jestli se vůbec vrátíš. Nevěděla jsem jestli se někde náhodou nezhroutíš. Ty na mě máš dávat pozor ale v realitě jsem já ta dospělá." "Ne to nejsi. Dospělej člověk přemýšlí něž něco udělá, což ty neděláš. Mohl tě zabít. Nemáš na to vyškolení. Neumíš bojovat." "Já, že neumim bojovat? To že je někdo slabší než Snow neznamená, že neumí bojovat." "Nikdy jsi nebyla na žádnym tréninku." "Protože jsi mě nikdy nenechala." Po tvářích jí tekly slzy a křičela. "Vždy jsi běhala sama. Nikdy jsem neměla příležitost se to naučit protože jsem nebyla tátovo oblíbené dítě. Nikdy jsem pro něj nebyla dost dobrá. Zato ty jsi měla všechno. Všechno jsi uměla líp než já." "Protože jsem starší." "Ne jenom to. Miloval tě víc než mě. Když jsi byla nemocná staral se o tebe, ale když já tak s tebou trénoval. Pro něj jsem byla jen černá ovce chápeš? Ta co nikdy nic nezvládla tak jako ty. A to všechno kvůli Snow. Protože na to má geny, protože ona je ta." "Sophie nekecej blbiny." "Já že kecám blbiny? Vždyť ty ani nejsi moje sestra." Cože? Co má zas tohle znamenat? "Nejsi mámy dítě. Tvoje matka byla tátova družka. Jsme jen polosestry." Cože? To nedává smysl. "Můžu tě naučit to co naučil mě." "Tim to nezpravíš Leonie."
A s tím jsem odešla. Opravdu to bylo tak jak to Sophie vylíčila? Nebo to jen přehnala? Otevřela jsem dveře k nám.
---
Tak dostáváme se ke konci této knihy. (Netušim kolik ještě bude kapitol, protože tohle je moje poslední předepsaná. Ale předpokládám, že 5 kapitol a méně.)Moc všem děkuju za spoustu hvězdiček a hezkých komentářů.
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...