20

1K 58 9
                                    

A pak jsem zaslechla něco, co se mi vůbec nelíbilo. "Ta Ely je ale štětka, nahrne si k sobě všechny kluky. Řikám vám, že je nějak manipuluje nebo jim platí."

Uvěřit svým uším se mi nechtělo. Zvedla jsem se. Tak dost tohle mě štve. Nikdo takhle o Ely nebude mluvit. Seběhla jsem po schodech a šla rovnou za tou blondýnou s červenejma rtama a botama s podpadkem až do nebes.

Její kamarádky ztichly zatímco ona pořád vesele povídala jakoby nic protože ke mně seděla zády. "No hrůza fakt říkám vám. A ne jen ty všichni jí nestačí. I Taylera si omotala kolem malíčku." "Přestaň o Ely takhle mluvit." Otočila se na mě a měla tu drzost pokračovat.

"Proč jako?" "Protože jenom opravdový štětky nazývaj jiný holky štětkou." Odcházela jsem. "Jsi úplně stejná jako ona."

Jídelna zase stichla. Bylo by slyšet spadnout špendlík. Její oči byli naplněné nenávisti a žárlivostí. Ještě jednu šanci. Poslední. "Co prosím?" "Slyšela jsi mě dobře." Fajn to stačí. "Nech mě na ní já jí zabiju." "No to určitě" "Fakt?" "Jistě že ne."

"Jak se opovažuješ s tvojí budoucí Lunou takhle mluvit?" Můj hlas byl díky Snow hrubý. První sklopili submisivně hlavu. "Úplně normálně nebo to chceš snad zazpívat?" Zhluboka jsem se nadechla. "Kontrola." Vytasila jsem špičáky a začala vrčet. A ona ne že by sklonila hlavu, ne že by ukázala respekt, ne ona začala taky. "No dobře tak do toho Snow."

Oči se mi obarvily z fialové na rudo a špičáky mi vyjely ještě víc. Učitelé stáli u stolu ale nemohli nic dělat. Sem tam někdo zacukal. Jejich postavení ale bylo nižší než to moje. Muselo jí být jasné, že jsem silnější.

Nakonec u ní zvítězil instinkt a ležela na zemi. Vraždila jsem jí pohledem. Otočila jsem se a šla zpátky k našemu stolu. Mezitím se kolem ní seběhly kamarádky a pomáhaly jí vstát. Zabíjela mě pohledem. Takový lidi nebudu ve svojí smečce akceptovat. "Leo jsi v pořádku?" "Jo" "Chci domu." "Ještě 2 hodiny." "Já vim" Oběd byl rychle u konce a tak i naštěstí škola

---
Dalších 10 kapitol za námi, děkuji za 5k přečtení, spoustu komentářů a hvězdiček.

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat