23

1K 53 7
                                    

"Měli bychom udělat přespávačku." "Vždyť bydlim u vás." "Ale já myslim s Denny. Ladies night, boys out." "Jo to by byla sranda." "Tak v pátek?" "Jasný"

Přiběhly jsme chvilku před večeří a vyměnily si oblečení. Sophie v tu dobu už také byla zpátky. "Koukám že už je někdo doma." Krátce mě zezadu objal. "Vim že jste 2 zamilovaný hrdličky ale už mám hlad." Sophie stála ve dveřích. S Dylanem nás to rozesmálo, ale zamířili jsme k jídelně.

Logan se bavil s Ely. Tayler nebyl k vidění. Adél poklepala na židli která byla mezi mojí a tou její. Sophie se s radostí rozběhla. Zahřálo mě to u srdce jak k ní byla milá a já se musela pousmát. Usadili jsme se, Tayler taky přiběhl a začali jíst.

"Tak co je nového?" "Od toho útoku nic. Nikde se nemluví o ničem jiném." chopila se otázky Ely. "Jako obvykle." odpověděl Logan. "Co je nového u vás?" zeptala jsem se kluků a Adel. "Nic moc. Všechny smečky se mají na pozoru. Nikde se naštěstí nic nestalo. " odpověděl Tayler. "Už máš nějaké přání k narozeninám Ely?" "Ješte ne." Pravda Ely má narozeniny za měsíc.

Dylan si klepal prsty na nohu. "Stress?" "Možná. Ikdyž bych spíš řekla, že to způsobuje Black."

Pov Dylan

Blackovi hrabalo. Začal být hyperaktivní a neklidný. Bylo to čím dál tim horší. Jakoby moje sebekontrola klesala každym dnem. Snažil jsem se ty myšlenky jak jí označim vyhnat, ignorovat je, ale prostě to nešlo. Slétavali se jako vosy na med. Nechtěly pryč.

Každý jiný vlkodlak pro ní způsoboval v mé hlavě hrozbu. Měla na sobě sice mojí vůni ale ta se dala lehce překrýt. Každý má vědět, že je moje a jen moje. "Blacku musíš to vydržet." "Já vim že ano." Musel jsem s nim bojovat o kontrolu, hlavně když byla poblíž. "Nebudu na ní tlačit. Počkám než bude chtít. Nechci to podělat." Potřeboval jsem mít Leu u sebe a přesto právě to bylo to co jsem nesměl mít, co mě dráždilo. Vím, že to cítila a vím, že si dělala starosti. Naklonila se ke mně. "Ani na to nemysli!" "Všechno v pohodě?" "Jo"

---
Co si mám přát k narozeninám?😂 Já fakt nevim.

Děkuji za váš soucit ohledně Velikonoc. Většinou neshledávám v tomto ohledu pochopení.

We are Us // DOKONČENO //Kde žijí příběhy. Začni objevovat