Držel nějakou drobnější postavu, pod krkem měla jehi dráp aby jí mohl každou chvílí zabít.
Pov Dylan
"Chci souboj jeden na jednoho! Jinak ji zabiju." zvolal a přitom zesílil stisk kolem jejího krku. Podíval se na každého zvlášť. Hlavně na ty které znal. "Pojď Taylere." Ten už si zkoro nakracoval. "Hrabe mu? Dylane to nesmíme dopustit." "Já vím, že ne." "Počkat, počkat tak to tedy ne. Ty jsi vůdce takže i silnější. Bylo by zbabělé kdybys chtěl bojovat s Taylerem. Pojď si dát souboj semnou." Sebevědomí v jeho očích pominulo.Zaskočilo ho to. Nechtěl to dělat ale zoufalost zvítězila. "Fajn. Tak pojď." Trochu se mu třásl hlas. Pustil Sophie ta se na mě vděčně podívala a běžela za Leou. Zatímco já mířil do úplně opačného směru. Prodíral jsem se mezi vlkodlaky a lidmi až k Maxovi.
Pov Black
Všichni odstoupili o pár kroků dozadu. Udělal se kolem nás kruh. Postavil jsem se do bojové pozice. Vrčel na mě a já na něj. Vycenil zuby. Pak zaútočil. Škrábl mě do přední nohy, já ho kousl mezi ramena do hrudníku. Jen tak tak se udržel na nohou. Zakňučel přenesl váhu a zase se po mně ohnal ale minul. Přičemž se tak soustředil na útok, že se vůbec nechránil. Zaril jsem mu drápy do bricha a on mě při tomto ne úplně chytrém pohybu stačil kousnout do zadní nohy. Ne nijak hodně. Trochu to pálilo ale jinak dobrý. Jedním rychlým trhem jsem mu podrazil nohy a svalil ho na zem, tak aby se nemohl zvednout. Stál jsem nad ním. Věděl, že prohrál. "Poslední slova před smrtí?" "Všechno jsem to dělal jen kvůli tomu, že tě miluju, už od prvního okamžiku. Ale vidím, že jsi si už svojí družku našel." A s tím se moje tesáky zarily do jeho hrdla.To byl konec jeho života. Ti temní vlkodlaci co ještě nebyli mrtví se rozutekli. Přeměnil jsem se.
Pov Dylan.
Část lidí se ke mně chtělo dostat a ostatní tam jen tak blbě stáli jak sochy. Možná šokovaně. Já však hledal jen jednu osobu. Leonie. Stála tam kde jsem jí viděl naposledy a v náručí měla Sophie. Byla na pokraji zhroucení. Bylo taho na ni moc. Cítil jsem to. Cítil jsem jak se jí pomalu podlamujou nohy.
--
Viděl jste někdo seriál Love, Victor?
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...