"Dylane, Blacku jak to vypadá?" ozval se táta. "Temní vlkodlaci."
Pov Lea
Bylo mi jich líto. Jejich rodin. Jejich životů. Jejich spřízněných duší.
V houští se něco pohnulo, asi nějaké zvíře. Běžela jsem za tím. Ne teda že bych měla na něco chuť, ale spíše pro ujištění, že to nebyl nikdo z útočníků. Black mě rychle následoval. Měl chuť zasáhnout, ale tuhle příležitost mi přenechal.
Chytla jsem to. Hnědě špinavý vlk. Nebylo těžké ho přeprat. Neměl moc svalů, celkově vychrtlík. Sedla jsem si mu na záda a on se přestal vzpouzet. Black už jako obvykle seděl a vyslýchal.
"Kdo jsi, kdo je tvůj alfa a co tu chceš?" Nic. "Odpověz!" Přitlačila jsem hrdlo toho vlka víc k zemi. Spatně se mu dýchalo. Zase jsem povolila aby mohl mluvit. "Přijde a zabije budoucího betu" Z packy se mu vysunul dráp.
Došlo mi co chce udělat. Snažila jsem se mu na nohu stoupnout. "Ne!" Pozdě. Prořízl si hrdlo.
Přeměnila se zpět na člověka. Drobounká holka mohlo jí být třeba 10. Měla na sobě staré, roztrhané a špinavé oblečení. Určitě musela být podviživená.
V člověčí podobě vypadala ještě hůř než ve vlčí. Viděla jsem obrysy všech jejích kostí, bílý obličej, úplně bez barvy. Pod očima měla velké kruhy.
Jestli ji někdo praštil, nebo jestli dlouhou nespala nešlo poznat. Modré až zelené modřiny pokrývaly celé její tělo. Šokovaně jsem na ní koukala. Čekala jsem, že najednou zase začne dýchat. Že jí v těle začne být srdce. Že otevře oči, ale ono nic. Seděla jsem na mrtvém těle. Na někom komu jsem už nemohla pomoct.
Pomalu ke mně začínal dolýhat Blackův hlas. "Snow. Snow je mrtvá. Byla věrná alfovi. Musíš jí nechat jít." Otřel se hlavou o můj krk. Bylo to ještě malé dítě. Ubohé děvčátko co ještě nezažilo život.
Určitě to nebylo z její hlavy. Vždyť tomu nemohla rozumět. Nemohla vědět proč. Co jí museli udělat aby to udělala? Čím jí museli strašit? Čím jí museli hrozit? Jak moc jí museli týrat aby vypadala takhke? Radši jsem to nechtěla vědět. Vždyť holky tohohle věku si mají hrát na princezny a s barbínami. Mají se prohánět se po přírodě. Mají lézt na stromy a zase z nich padat. Ne si brát život kvůli někomu jinému.
Na kratičkou chvilku mi na její obličej přeskočil ten od Sophie. Ne, nesmim na to myslet, prostě nesmim. Nedovolím aby jí někdo něco takového udělal. Stávalo se to někdy Blackovi nebo Dylanovi?
Opět jsem vzhlédla. Black už stál na všech 4 a sledoval mě. "Proč by někdo chtěl zabít Taylera?" "Netušim." Odmlčel se. "Kdyby někdo chtěl zabít mě, pochopil bych to, ale betu? Nedává to vůbec smysl." "Přijdeme na to."---
Šťastný nový rok.🌟
Máte nějaký předsevzetí, nebo to vzdáváte a nemáte žádný?
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...