"Ale pak si dáš něco smysluplného." "Fajn" Začal ohřívat vodu ve staré konvici.
"Dojdu ti pro deku určitě ti už musí být zima." Zmizel. Do kuchyně se blížil kroky. Ely. Notovala si nějakou mně neznámou písničku. Ani si mě nevšimla ale hrnku na evidentně ano. "No tohle, kdo si tu vaří zázvorovej čaj? Vždyť ten pije jen ..." Zasekla se a konečně rozhlédla po kuchyni. Když mě uviděla začala ječet.
"Leo ty jsi zpět!" žulila jsem se na ní. Do dveří vletěl Tayler s Dylanem. "Já už měl strach, že se něco stalo a oni to jsou jen ženský." Ely mě zkoro uškrtila. "Ely stačí!" Cítil to. "Jo ježiš sorry." Dylan ke mně přistoupil. "Dobrý?" "Díky za záchranu." Zašeptala jsem tak aby mě slyšel jen on. "Je dobré tě mít zpět Leo." "Díky Taylere."
Ely si pořádně prohlídla Dylana, přesněji jeho hrdlo. "Co se ti stalo?" Ukázala na jeho 2 červené tečky. Kývnul ke mně. "To je Leonie dílo." Oba nechápavě koukali mezi námi. "Vypadá to jako označení." "Taky že je." Úsměv ne a ne opustit můj obličej. "Jak je to možné? Myslela jsem že to je možné jen u mužů." "Nejsem si jistá. Ale Snow je z poloviny Alfa, takže na to má tesáky." V tomto hloučku mi někdo chyběl. "Sophie kde je?" "Spí" "No teda, jeden týden jsem mimo a vy jí necháte takovejhle režim? Jak z ní má vyrůst pořádná žena když v 9 hodin ještě spí? Neslíchané. Bože co jste to udělali? Jak si to představujete?" Všichni jsme se smáli.
"Taylere skoč pro ní. A Ely ty pro mámu a tátu. Potkáme se v knihovně." Rozkazovat to by mu šlo. Rozený alfa. Oba hned zmizli. "Tak a ty si teď dáš něco k jídlu." Vlasy mu visely před očima když se ke mně skláněl.
xxx
"Z jednoho křesla do druhého." Zase mě zvedl. V knihovně si semnou sedl na gauč. Měla jsem 100 chutí se mu tam schoulit do náručí ale musela jsem se držet. Nechci vypadat jako člověk na chcípnutí.První dorazil Tayler se Sophie. "Leonie. Oo Bože." Objala mě. A pak Logan s Adél. Oba elegantní jako pávy. "Ely šla zavolat doktorovi." "Je ti líp?" ptala se strarostlivě Adél. "Už je to mnohem lepší. Ale povídejte co je nového." "Zabili hlídku Jarní smečky. Taky se asi v počtu 60 přehnali přes území Smithovy smečky ale nic neudělali."
A ano. Na chvíli jsem na cely tenhle blázinec zapomněla než ho Logan zase zmínil. "To mi připomíná můžu si pak s vámi a Dylanem promluvit o samotě?" Adel se na mě usmála. "Tykej mi, už jsi rodina." A já jí úsměv opětovala. Dveře se otevřeli potřetí a vstoupila Ely s doktorem.
---
Jakou máte oblíbenou písničku?
ČTEŠ
We are Us // DOKONČENO //
WerewolfObčas musíme pohlédnout do minulosti abychom porozuměli budoucnosti. Zamiloval se a to byla chyba. Léto ustoupilo podzimu. S tím přichází i školní rok a nové problémy. Nebo jsou doopravdy nové? Lea je součástí smečky. Dylan po maturitě. Taylet skrý...