Del 21

166 3 0
                                    

//Isac pov//

Dn hadde sovnet på fanget mitt. Ærlig talt. Hun er ganske søt! Eller... Hun er mer en søt, hun er nydelig. Del lange håret hennes, som rammer inn det perfekte ansiktet! Og kroppen kan man heller ikke klage over. Personligheten hennes er gull! Og ja... Denne jenta Er bare perfekt! Det var ikke serlig lenge igjen av flyturen. Halvtime kanskje. Jeg rista lett i henne, for at hun skulle våkne. Hun så opp på meg, noe som fikk meg til å smile. Hun smilte tilbake, "hvor lenge har jeg sovet?" Spurte hun, og satte seg opp. Jeg så på klokka, "ca. 2timer" svarte jeg. Hun nikka. "Går det bra?" Spurte jeg. Det var noe av det viktigste, at hun skulle ha det bra. Hele tiden! "Ja, du er jo her, så da går det bra" sa hun og boksa meg lett i armen, jeg tok meg til der ho "slo" og smilte til henne. Når hun sa det ble jeg utrolig glad! "Haaaaayyy Issaaaaaaacccc!" Ropte noen og hoppa inn på fanget mitt. Danu! Arh! "Aloooooohaaaa" ropte Lasse og hoppa også inn, men han kom på dn's fang. De begge smilte uskyldig. DN lo, ah... Latteren hennes er perfekt! Jeg "Uuuuu Issaaac, hvorfor ser du sånn på DN og smiler" sa Lasse ertende og poka meg i skinnet. Jeg så fort bort og opp på han. Om blikk kunne drepe...

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now