del 40

120 3 0
                                    

Vi lente oss ifra kysset, begge med et stort smil festa på munnen. "Ohh... Babe.. ord kan ikke beskrive mine følelser for deg!" Sa han å lente panna si mot mi. Varmen spredde seg i skinnene mine, Isac fikk et lite smil om munnen, "vet du... Du er utrolig søt når du rødmer" smilte han, og kyssa meg på nesa. Åå flott, nå rødma jeg sikkert mer... En liten latter unnslapp leppene hans. "De andre venter sikkert, jeg går ut nå jeg, så får du gjøre det du skulle" blunka han, "haha, okay" smilte jeg, han forsvant ut døra. Jeg så meg i speilet, smilte for meg selv. Jeg er litt heldig da... Selv om jeg har lite.. Så har jeg har jo Isac. Han er den eneste som faktisk er der for meg, og bryr seg om meg... Uten han, hadde jeg vært død nå... Jeg gikk ut av badet. Og inn til de andre. Isac møter meg med et smil. Alexander har ikke flyttet seg siden sist. Ikke Cathrine heller. De sitter fortsatt på mobilen. Lasse og Danu sitter å holder på med TV'en Jeg går bort til Isac å setter med med han, han smiler å legger armen om meg. "Sånn... Nå kan vi se film" smilte Lasse fornøyd, og satte seg i sofaen. Danu tok tak i en chips skål og satte seg vedsiden av meg. Filmen starta, skrekkfilm som vanlig...

Vi hadde suttet her å sette på denne filmen i evigheter nå... for og være helt ærlig, den var ikke serlig skummel. Og godteriet var nesten oppspist. Jeg skled ned på fanget til isac "Er du trøtt. jenta mi" sa han å strøk meg over hodet. "Mhm..." Mumla jeg. Mer husker jeg ikke....

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now