Del 13

189 8 0
                                    

Del 13❤

~Pappa røyste seg, og det han hadde på fanget trillet ned på gulvet... Hele med ble fylt av et digert sjokk da eg så hva det var... Det var mammas hode~

Han gikk mot meg med et digert glis festa i ansiktet. Han hadde en kniv i hånda. Knivbladet var fylt med blod. Han gikk nermere, og nermere. Jeg brygga bakover.. ryggen min traff døra. Eg liten latter slapp fra munnen hans. Jeg prøvde forsiktig og åpne døra. Men det gikk ikke, noe holdte den igjen. Han tok tak i armen min og dro meg bort i senga... Jeg skrek og sparka og slo. ingen ting hjalp. Han la meg ned på senga, og satte seg over meg. Han holdte hendene mine fast å tvang med til å se inn i de ekle øynene hans. Han smilte... Det ekle smilet hans. Ånden av rent alkohol traff annsiktet mitt, plutselig var tunga hans langt inne i munnen min. Den rota rundt. Hendene hans gikk over alt, de begynte å dra av meg klærene, motstand var unyttig. Han så på meg å beundret meg. "Du er jo hotere en morra di jo" så han før han bøyde seg ned på begynte å slikke meg nedover... (((Dere kan sikkert forestille dere resten... Om dere noen gang vil ha Sexsene mellom DN og Isac eller noen andre så får dere lese på slutten av denne delen å si om dere vil)))

Jeg satte meg opp i senga, pappa sov. Jeg prøvde å liste meg bort... Jeg så rundt meg... Klærene lå over alt... Jeg tok fort tak i noen av dem å sprang inn på badet. Jeg fikk dem fort på meg. Det ble en dongeribukse, og en hvit genser. Jeg skled ned langs veggen. Tårene falt. Dem kunne ikke stoppes.

"Alt er min feil"

"Jeg er ikke verdt noe"

"Alle hater meg uansett"

Tankene fløy rundt i hodet mitt. Vedsiden av meg fikk jeg øye på en barberhøvel. Jeg plukket den opp å så på den. Lenge. Jeg plasserte den ved venstre arm. Jeg pressa ned å dro den bortover. Smerten spredde seg. Men det var en god smerte. Det var bare dette her jeg fortjente. Blodet rant å samlet seg i en dam på badegulvet. Jeg røyste meg opp, å fant en bandasje å surra den rundt armen min. Forså å tørke opp det på gulvet...

Jeg gikk ned trappa, tok på sko og sprang ut døra. Jeg sprang så fort eg kunne. Helt til eg staff noe. Jeg falt ned på bakken. Jeg så opp på personen som sto der... Det var....

MER?

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now