del 22.

194 6 0
                                    

Vi gikk ut av flyet. Denne gangen tok vi den vanlige utgangen. Det var fult av hylene jenter overalt. Isac begynte å gå litt forran meg, jeg prøvde og holde følge med han, men Lasse holdte meg igjen. Jeg så spørrende på han. Han holdte hånda mi i et stramt grep mens vi gikk. Isac brydde seg ikke. Flere jenter ga med stygge blikk. "Isac, hvem er hun hora der?" "Isac! Hva gjør den stygge jenta med deg?!" Og masse annet... Han svarte ikke. Bare gikk videre. lata som om de ikke var der. Vi kom oss bort til en stor svart buss. Isac kom bak til meg igjen. "Ikke tenk på hva de jentene sa, de er bare sjalue" sa Han og så på me gig smilte. Jeg smilte svakt tilbake. Jeg viste jo at jentene hadde rett. Jeg er ikke noe heldig med utseende mitt. Ærlig talt så hater jeg det...

Vi gikk inn i bussen, og kort tid etter begynte begynte vi å kjøre. Isac tok hånda mi og leia meg bort i sofaen. Han satte seg innerst ved vinduet og dro meg oppå fanget hans. Han så på meg og smilte. Jeg smilte smått tilbake. Han vet seg i leppa. "Isaaac. Nå må du slutte å sikle sånn over DN" så plutselig noen og hoppet inn vedsiden av oss. Jeg kjente rødfargen spre seg i skinnene mine. Lasse bare lo. Mens Isac så irritert på han. Jeg krøp ned fra fanget til Isac og satt med ned på setet vedsiden av.

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now