Jeg hørte visning rundt meg, men gadd ikke bry meg. Jeg kjønte det var guttene... Men hvorfor. Plutselig blir jeg løfta opp. Jeg sperrer opp øynene og ser 4 gutter. Lasse, Danu, Alex og Isac. Jeg lå i armene til Isac, og de andre sto rundt. Jeg begynte og sprelle og sparke ifra. Han begynte å gå mot sjøen, "NÆÆI ISAAC! DU VÅGER IKKE!" Lo jeg. Han hadde et lurt smil om munnen, han hadde allerede vannet opp til knerene, og gikk lenger og lenger ut. Jeg ser på han med et bedende blikk. Mens han bare hadde et glis om munnen. Plutselig forsvant armene til Isac, og jeg ligger under vannet. Det var iskaldt mot kroppen min som hadde blitt oppvarmet av sola. Jeg tar noen svømme tak og kommer meg til overflaten. Jeg puster inn. "I-isac! J-eg kan ikke svømme!" Sier jeg, før jeg går under igjen. Jeg blir fort dratt opp av Isac igjen, "hahahha, tulla!" Sa jeg og dytta han ned i vannet. Jeg så han ikke, hvor var han. "Isac?" Spurte jeg og gikk litt fremover i vannet.... Han kom ikke... Plutselig blir jeg ommringet av to sterke armer. Jeg snur meg og ser Isac rett i øynene, de fine bune øynene, som får meg til å glemme alt når jeg ser i de, jeg forsvinner helt i mine egene tanker. "Heeeyy, turtelduer! Vil dere ikke være litt med oss eller?!" Hører jeg plutselig. Jeg ser bort og ser Lasse, Danu, og Alex stå der og le. En svak rødfarge spredde seg i skinnene mine, jeg ser forsiktig bort på Isac. Han var faktisk rødere en meg? Jeg går bort til de andre, Lasse kaster over en ball, og jeg tar den imot. Jeg kaster den videre til Danu. Isac kom og stilte seg vedsiden av meg. Han så på meg og smilte. Jeg fikk ballen igjen, og kasta den videre. "Går det bra med armen din?" Spurte han plutselig, jeg så ned på den. "Joda..." Svarte jeg med et svakt smil om munnen, gipsen var tatt av igår... Så jo... Det gikk bra ja. "Bra" sa han, han smilte. Han fanger blikket mitt. Vi var låst i hverandres øyne. "Heeey, Isac" sa plutselig en stemme. Jeg ser Isac får ballen kastet i hodet. Han ser helt forvirret ut. Mens jeg holder på å le meg ihel.
YOU ARE READING
Lost in your eyes
Randomi det siste har livet til DN rett og slett vert helt jævlig... falske venner, og foreldrene drikker seg fulle hver kveld. en kveld får hun nokk. selveste nyttårs kvelden. hun springer ut av huset. hva skjer så, når hun løper rett inn i Klassens og...