del 9

211 6 1
                                    

I vinduet så man at det var blitt mørkt ute. Jeg og Isac bare satt i senga. Ikke att vi hadde gjort noe annet den siste timen. Jeg snudde meg og så på Isac. Han så allerede på meg. Han smilte. Det banket på Døra, og den ble åpnet. Der sto Linda. "Jeg tenkte dere var sultene" prøvde hun med et smil om munnen. Jeg smilte tilbake. "Tusen takk mamma" sa Isac og smilte. Linda virket litt overasket. Men smilte tilbake. Hun satte ifra seg et brett på bordet og gikk ut av rommet. På prettet var det et fat med pizza. To glass og en flaske med brus. Cola selvfølgelig. Jeg tok et pizza stykke, å tok en bit. "Ahh, naam" så jeg med pizza i munnen. Isac lo av meg. "Hva?" Spurte jeg og prøvde å holde latteren inne selv. Han bare smilte. "Hvorfor smiler du så mye" spurte jeg og boksa han venleg i overarmen. Han så ned og opp på meg igjen. "Fordi du er nydelig. Og når jeg er med deg kan jeg ikke gjøre annet en å smile" sa han. En svak rødfarge spredde seg i skinnene hans. Jeg smilte. Greide ikke slutte å smile. Jeg strøk han på skinnet å lente meg inn til et kort kyss.

"Skal vi se en film?" Spurte han etter en stund. "Ja, kan vi godt" smilte jeg. Han nikka og reiste seg opp. "Hvor er badet?" Spurte jeg. "Bort gangen til venstre." Svarte han. Jeg reiste meg opp og gikk ut døra og inn på badet. Jeg gikk bort å så meg i speilet. Studerte meg selv. Plutselig fikk døra opp. Isac kom inn. Han så på meg og smilte. Han lå ifra seg noen klær på vasken. "Tenkte du ville ha noe og sove i" smilte han. "Ja kanskje det" svarte jeg og løfta opp t-skjorta som lå der. Jeg skulle dra av meg genseren da singleten jeg hadde under sklei opp og gjorde at magen min kom til syne. Isac benytta kjansen på å kile meg. "hahahahha1 NEE-Neiiii! Isaahhahc stoooaap" lo jeg. Han stoppa å kile meg. "Så søt latter du har" smilte han. Jeg kjente jeg ble varm u skinnene "tusen takk... Du har et veldig søtt smil" svarte jeg å så opp på han, når jeg så det smilte han enda større. Jeg fikk på meg den altfor store t-skjorta til Isac og gikk inn på rommet mens Isac fortsatt var på badet. Jeg hoppa oppi senga hans å plasserte meg godt under dyna. Isac kom in. Å smilte når han så meg. "Hvor skal jeg sove nå da" dukka han. Jeg trakk på skuldrene og smilte. "Vel... Siden jeg fryser, så får du lage plass vedsiden av deg" så han og kom nermere. Han satte seg ned i senga under dyna. Helt tett inntil meg. Jeg hvilte hodet på skulderen hans. Han så ned på meg og smilte. "Skal vi bare droppe den filmen?" Spurte han å kyssa meg på panna. Jeg nikka svakt, og sank ned i senga. Isac gjorde det samme. Han tok armene rundt meg og pressa meg nermere seg selv. "Natta jentaMii" var det siste jeg hørte før søvnen tok meg igjen.

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now