del 35

126 4 0
                                    

Pizzaen sto plasert på bordet, sammen med et parr flasker brus, og masse godteri. Ja, vi ble Enige om at alle skal sove her i natt. Og alle vil si meg, Isac, Lasse, Danu, Alexander og Cathrine... Masse puter, dyner og madrasser lå utover gulvet. "Kom igjen DN. Nå kan vi være på lag" sa Alexander. Han smilte. Jeg kunne ikke si nei akkurat... Jeg har ikke noe grun til det... "Okay" smilte jeg og gikk ned til han. jeg satte meg på madrassen vedsiden av han, han smilte og rakte over en kontroll. Spillet startet. Fifa selvfølgelig. Alexander fikk ballen, han førte den mot mål. "DN, er du med?" Spurte han å sentrale den over til spilleren min. Jeg fikk ballen, pressa inn knappen, og den fløy inn i mål. Wow... Jeg greide det faktisk! "woho. Kom igjen! Nå knuser vi dem!" Sa Alexander ivrig. Og spillet fortsatte.

Stillingen var lik. 4-4 til begge lag. Jeg og Alexander mot Isac og Lasse. Det var 30 sekunder igjen av kampen. "Kom igjen DN! Du tar vinnerskuddet!" Så Alexander og sentra ballen over til meg. Jeg trykket på knapper, og sprang mot målet. Og sparka ballen inn i målet! 4. 3. 2. 1. "YEES, VI VANT!" Ropte jeg og røyste meg opp, Alexander gjorde det samme. "Vi vant DN!" Smilte han og trakk meg inn i en klem. En lang klem. Men det var utrolig godt å være fanget i de sterke armene hans.. "En dør som ble smelt igjen vekket meg fra tankene mine. Jeg dytta meg ifra Alexander og så meg rundt i rommet. Isac var der ikke...

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now