del 73

121 3 0
                                    

Jeg satt og så mot tv'en, ikke at det var noe spennende på den eller noe. Faktisk så er den av... Jeg sitter bare og ser på en svart skjerm... Det var helt stille rundt meg. Klokka var rundt 10-11 tiden på kvelden. Jeg så ned på hånda kuttene mine var på. En hvit bandasje var surret rundt. Selvfølgelig hadde jeg byttet etter vi hadde badet. Guttene har fått signere den. Alex, Lasse, Danu og Isac. Isac hadde tegnet et hjerte under navnet sitt. Men det var bare på tull. En dør som blir smelt opp og 4 gutter som løper inn i rommet erstatter stillheten. Først kommer Lasse. Han stopper opp og ser på meg. "HEEEY DN. viste du at Isa-" sa han andpusten, men lenger kom han ikke før Isac hoppet over han og begge falt ned på gulvet. "Hysj Idiot!" Så han irritert, Lasse bare lo. Alex og Danu kom også inn i rommet. De så ned på gulvet der guttene lå, og så på hverandre igjen. "HOPPESLOTT!" Ropte dem i kor og hoppa oppå dem også. Jeg bare lo. "Hopp på du å da DN" sa Isac. Jeg bare lo og rista på hodet. "Nei takk" sa jeg, og gikk mot trappa. ikke lenge etter hadde guttene fått seg løs, og spurta opp trappa. Alex og Lasse sprang forbi meg og kom seg inn på rommet mitt. De skyndte seg og lukke døra. "Neei..." Mumla jeg og prøvde og dra ned håndtaket. Men de hadde låst. Selvfølgelig. "Fuck da" hviska jeg. Men tydeligvis ikke lavt nok. Både Danu og Isac begynte og le. "Nemen DN da. Ikke fint å banne" sa Danu med bebi stemme. Isac fortsatte og le. "Jaja... Vi får vel bare gå ned å finne på noe vi da" sa Danu. Jeg nikka og begynte og få ned. "Hva skal vi gjøre da?" Spørr jeg og ser på de. Isac lyser opp. Våre jeg og Danu ser spørrende på han. "VI KAN BAKE!!" Nermest roper han og hopper opp og ned. "Hahah, jo... Koffor ikke" lo jeg. Danu trakk på skuldrene. Vi gikk inn på kjøkkenet. "Ka vi skal lage da?" Spørr Danu og blar på mobilen. Isac tar mobilen ifra han og smiler. "Vi skal lage cupcakes!" Smiler han fornøyd. Danu ser overasket på han. Isac bare smiler. "Da trenger vi, egg, mel, og melk i hvert fall... OG SJOKOLADE! VI MÅ HA SJOKOLADE" sier han og begynner og rote i skapene. Har finner frem alle ingrediensene og begynner og blande. "Her DN. Kan du bare røde litt. Jeg og Danu må bare fikse noe.." sa Isac og rakte melka ovet til meg. "Javell" sa jeg og tok den imot...

Lost in your eyesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant