DEL 38

118 3 0
                                    

Vi gikk hånd i hånd i gangen. Jeg skulle akkurat til å ta tak i håndtaket til hotellrommet, da Isac stoppa meg. Han så meg i øynene. "Vet du hva?" Sa han. Jeg trakk på skuldrene, han smilte. "Jeg er verdens heldigste person, for Jeg er så heldig at jeg kan kalle deg min❤" fortsatte han, et stort smil bredde seg over munnen min "awwe❤ Isac" så jeg og kasta meg om halsen Hans, han holdt godt rundt meg. "Skal vi gå inn nå?" Spurte han og slapp grepet om meg, jeg nikka. De andre begynner vel å bli utolmodige... Vi gikk inn døra. Alle snudde seg å så mot oss. Første blikket mitt møtte var selvfølgelig Alexander. Vi gikk inn i rommet. Isac hadde hånda si over skulderen min og holdte meg tett inntil seg. Vi satte oss ned med de andre. "Har dere fått ordna opp nå?" Spurte Danu, Jeg så opp på Isac som nikka, "bra! Vil dere være med på nøtt eller sannhet? Vi var liksom midt i spillet.." smilte Lasse. "Ja... Hvorfor ikke" svarte meg, og satte meg til rette på madrassene. "Okay, det var min tur, ikke sant?" Spurte Lasse. Danu nikker. "Okaay... Um... Alex! Liker du noen, og isåfall hvem?" Spurte han å så på Alexander med et lurt blikk. Alexander så opp, "hø?" Kom det fra han, Lasse Sukka. "Hvem liker du?" Gjentok han. Lasse Så seg rundt i rommet. Blikket landa på meg. Isac må ha merket det for han strammet grepet om hånda mi. "Um... Vet ikke helt" så han å så ned i gulvet. "Jo, kom igjen'a, si det" kom det fra Cathrine. Hun hadde et lurt smil om munnen, Alexander så opp på meg igjen, han skulle vel ikke si... "Jeg liker DN" så han raskt... Jeg sperra opp øynene, jeg snudde meg forsiktig mot Isac, han så sint ut... "Men ta det rolig. Jeg skal ikke ta henne ifra deg!x " så han og heva armene mens så på Isac, Isac bare himla med øynene... Dette kan bli en laaang kveld...

Lost in your eyesWhere stories live. Discover now