Jeg, eller rettere sagt sagt Isac hadde fått av meg alt melet og egget. Han smilte fornøyd. "Må må vi bare finne deg noen klær." Så han bestemt. Jeg ser spørrende på han."hvordan. Alex, og Lasse er fortsatt på rommet mitt. Han bare smilte svakt. Ja, jeg vet. Kommer snart. Lek med denne imens du." Så han og rakk men mobilen hans, forså å springe ut av rommet. Jeg gikk inn på mobilen hans... Han hadde kode på... Kanskje 2612? Siden det er bursdagen hans. Jeg skrev in tallene, men Nei... Hvilken dato kom den første sangen hans ut..? Åja ja! 14 februar. Jeg skrev inn 1402. Yees! Jeg kom innpå. Hm... Hva skulle jeg gjøre nå... Jeg gikk inn på instagram. Jeg logga av hans purker og inn på min egen. Jeg hadde jo ikke mobilen min lenger. Siden den lå på en eller annen parkeringsplass i huttiheiti... Hundrevis av nye følgere, likes, og kommentarer kom opp. Jeg blunka hardt noen ganger før og se om det var sant. Hvordan var det idetheletatt mulig. Jeg gikk på forsiden på profilen min, og inn på siste bilde. Som ble lagt ut for 3 uker siden... Hundre vis av kommentarer... Jeg trykte meg innpå og bladde gjennom.
"Kjenner du Isac?!"
"Wow, du var pen"
"Hvem er du?"
"Jævla Idiot! Hold deg unna mannen min!"
"Er du og Isac ilag? Dere hadde vært søte sammen"
Var noen av kommentarene. For det meste positive idetminste. Det bankett på døra. Jeg snudde meg og så mot den Isac kom inn. "Hellu, jeg har klær til deg" sa han og gliste. Jeg ser spørrende på han. Han rekker frem en bunke med klær. Rettere sagt. Hans klær. "Isac... Dette er jo dine klær" lo jeg. Han nikka. "Selvfølgelig. Du kan vel bruke det?" Sier han med et smil. Jeg nikker svakt. "Jo, kan vel det" sa jeg med en svak latter, han smilte. Jeg tok klærene og røumyste meg opp. Jeg så ventende på Isac mens han bare sto der.. "Um... Kan du gå ut mens jeg skifter?" Spurte jeg forsiktig, "hæ? Åå jaa" så han, og en svak rødfarge spredde seg i kinnene hans. Så forsvant han ut døra.
YOU ARE READING
Lost in your eyes
Randomi det siste har livet til DN rett og slett vert helt jævlig... falske venner, og foreldrene drikker seg fulle hver kveld. en kveld får hun nokk. selveste nyttårs kvelden. hun springer ut av huset. hva skjer så, når hun løper rett inn i Klassens og...