43. Fejezet.még Mindig Együtt

33 1 0
                                    

Amikor végigondoltam az őtletem akkor jöttem rá hogy jobb mint azt hittem. Bementünk és már az ölrözöben kiszurta hogy valami járt a fejemben.
-Mit tervezel?
-Majd mindjárt elmondom.
-Ok.
Kimentűnk a jégre és azonnal megkérdezte. Olyan aranyos ahogy kíváncsi mit tervezek mondjuk az is igaz hogy rajtam nehéz kiigazodni.
-Elmondod
-Holnap hétfő...
-O tényleg holnap hétfő
-Ne csüggedj anyira. Anya elmegy egy vagy talán két hétre munka ügyben... És már ha te és a szüleid is bellegyeznek akkor lehet hogy többet alszunk együt mint hinnénk.
-Ok ok jó terv de van valami...
-Mi?
-Megyire legyek rosz kislány mert az én szüleim meg évfordulós nyaralásra mennek szóval ők sem lesznek othon.
-És a nagyid?
-Ő meg az egyik barátnőjével lesz.
-Akkor...
-Simán eljövők otthonról.
-Én őrulnék neki de biztos?
-Igen persze biz bennem már ma délután elmentek.
-Anya pedig - Megnéztem a telefonom. - Egy órával ezelőtt. És a legjobb hogy a tesómmal őszevesztek és így ő sem jön.
-Tehát ma együtt megyünk haza?
-Nagyon úgy látszik. De előbb beugrunk ruhákert neked.
-Ok ok akkor ma megint együtt.
-Igen megint.
Majd megőlelt anyira imádom az ölelését hogy az egyszerűen nem lehet igaz. Majd egy jó hosszú ölelés lett belőle. Imádom nagyon nagyon. Korcsolyáztunk még és ugrottunk. Egyszer elrontot egy ugrást de mielőtt leeset volna elkaptam és hát egy elég rossz pózban landoltunk. Én alatta ő meg rajtam mit ne mondjak zavarban voltam.
-Ö... Ö - én
-Igen. - elforditotam a fejem. Nagyon zavarban vagyok. - Zavarba hoztalak?
-Kicsit talán.
Leszállt rólam.
-Bocsi hogy zavarba hoztalak.
-Nem gond. Jól vagy? Nem ütőted meg magad?
-Nem nyugi puhára estem.
-Hála istennek komolyabb bajod is eshetett volna.
-Nem eset ne aggódj. Te jól vagy?
-Igen nyugi.
Felhuzot és koriztunk tovább. Hamar véget ért mivel el kellet menjünk ruhát keresni neki de előtte még felhivot anyu.
-Várj ez anyu.
-Ved fel

A telefonba

-Szia anya.
-Szia kicsim most értem a repülőtére. Egy hét múlva talizunk. Van kaja a hűtőben elég főztem de ha nem lenne elég van pénz is.
-Rendben jó utat kívánok.
-Köszönöm szia
-Szia.

-Na mi történt?
-Most ért a repülőre. Tehát biztos hogy elmegy. Kaja van szóval minden ok.
-Huu ez remek mármint nem úgy értem.
-Tudom ne aggódj. És a te szüleidel mi a helyzet?
-Mikor voltam Vcn hívott és ő is ezt mondta
-Na az szuper.
-Indulhatunk ruhákert?
-Igen persze.
Elindultunk nem történt sok minden csak bementünk most láttam először a lakást úgy mindenestűl. Szép nagy és kB olyan széles mint a miénk. Aztán jött a szobája.
-Figyi Meli.
-Igen.
-A szobám elég kupis. Nem zavar?
-O látnád az egyém két hét alatt. Amúgy nem tudod a zsenik káoszban élnek. - Mondtam majd odahuztam magamhoz és lágy csókba hívtam. Kicsit meglepődöt de nem bánta visza csókolt.
-Zsenik mi?
-Dehát az vagy.
-Ezt se hallottam még.
-Hát most hallod. Na gyere menjünk lesz mindenre elég idő.
-Igen lesz.
Felmentűnk és hát én ijen rendet még nem láttam lehet vak vagyok.
-Bell szívem,szerelmem hol itt a kupi?
-Hát... Szerinted nem kupis?
-Nem dehogy sőt szép rend van. Nem tudom hol láttál te kupit.
-Nem tudom de ha szerinted nem... - Odahuztam magamhoz és megint megcsokoltam. Anyira imádom a csókját.
-Ez mi volt?
-Nem tudom meguni a csókod és olyan kis buta vagy. Nekem így tökéletes.
-Tényleg?
-Igen nyugodtan minden szokasodal együtt imádlak.
Megöleltem ő pedig visza. Anyira imádom. Ősze szedtünk pár ruhát és már indultunk is. Senki nem sejt semmit pedig azt hittem le süt majd rólam hogy valaki miatt a világ vissza nyerte a színeit. És valaki minden napom megédesiti mindig valami újat varázsol a napokba ami varázslatosan jó érzéssel tölt el. Imádom egy szó nagy mögöttes jelentésel. Haza értünk ettűnk és felmentűnk nem nagyon akartam elengedni a kezét így együtt mentünk fel az emeletre filmet nézni. Igazából mind kettőnket érdekelte mert a Köszi sajmont néztük egy lmbtq film. Nagyon jó ajánlom. Majd a film végén elkezte dörzsölni a szemét. Álmos volt mondjuk én is és holnap suli. Na szép de legalább együtt vagyunk.
-Álmos vagyok.
-Feküdjűnk le. Mert én is.
Hozzámbujt szorosan a mellkasomba. Imádom hogy így ölel. Szerintem még mindig fél hogy nem mellettem kell fel csak azt tudnám hogy miért? Hát ere rá is kérdezett.
-Ugye itt maradsz mellettem?
-Sosem megyek el aludj nyugodtan. Itt leszek és reggel velem mész suliba és jösz haza hidd el.
-Elhiszem és szeretlek
-Én is téged.
Lassan ellaludt. Ezelőtt nem hittem volna hogy egyire szeret bújni de imádom. Legalább minél többször bújik hozzám. Ezen még gondolkodom és lassan én is elaludtam.

Itt a kövi rész bocsi a késésert. Csak sok a suli. Helyes írási hibákért bocsi ❤️🥺🏳️‍🌈

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now