15. Fejezet. Indulunk.

67 4 0
                                    

Amikor a múltam részletét leirtam bellnek akkor nagyon izgultam mit fog válaszolni. Fáj? igen. Túl tudom magam rajta tenni? Talán egészen soha. Amikor viszairt nagyon jól esett amit írt. Azután lenyugodtam. Hogy miért pont most mondom el neki? Hát hülyének fogsz nézni de elmondom 6ik érzek. Jó ne néz teljesen sík hülyének. Nem vagyok vallásos sem semmi de most olyan rossz megérzésem van hogy vissza hallom még a múltat. De ez csak rossz megérzés. Remélem nos amit tudni kell rólam hogy vele kapcsolatban minden megértésem bejöt de nem mindegyikre hallgattam. Sajnos. De ez már a múlt. Most a jelen van és itt van Bell őt nem fogom elvesziteni vagy beleholok így bellel a fejemben aludtam el.

Október. 5
Ma indulunk Bell már tudja hogy ez az első táborom és mit ne mondjak meglepődöt. Amúgy cuki volt a reakciója. Mostanában egyre többet mosolygok. Amikor rá kérdezett ketten voltunk. Akkor rögtön rá vágtam hogy azért mert nem vagyunk roszbam. Amire csak elmosolyodot. Amikor már fent voltunk a buszon akkor megkérdezem.

-Figyi bell
-Igen.
-Nem baj hogy a barátnőid nem jöhetnek?
-Á nem. Ők nem akartak. Remélem egy szobában leszünk.
-Abban leszünk ne aggódj - mondtam majd kacsintotam.
-Meli.
-Mivan?
-Ok.

Majd a busz elindult messze mentünk igy hosszú volt az út. Ami allat majdnem végig beszélgetünk. Az út egy részén Bell a vállamon aludt először olyan hevesen vert a szívem féltem hogy felébred. Majd amikor lenyugodtam tovább bámultam a tájat míg nem engem is elnyomott az álom amikor felébretem akkor még az út java része hátra volt. Bell még ott szuszogot a vállamon. (Ez után nem elhini hogy meleg. Komolyan. Melinda 🙄) Olyan édes a szuszogása hogy alig bírtam ki hogy ne vájak hírtelen szilárdbol cseppfolyósá. Amikor felbret a szemét dörzsölte. Amikor rá jöt hogy ki vállán aludt eléggé megiletödöt.
-Bocsi meli
-Semmi gond. Én is elaludtam. Gondolom fáradt voltál. Kell víz?
-Igen köszönöm. Amúgy tényleg nem baj?
-Ugyan miért lenne az?
-Ok te tudod. Te vagy a legmegértöb lány a világon.
-Ez így nem igaz mert nem ismered az egyik régi legjobb barátnőm. De köszi.
-O ki az?
-Majd egyszer megtudod.
-Ok.
Még volt fél óra az útból egész úton beszélgetünk mikor odaértünk kiszaltunk és felosztotak minket. Én belell és két másik csajjal voltam egy szobában. A csajok nevét sem tudom és tudtam. Amikor bementünk akkor bellel az egymás melleti ágyat kaptuk. A takarodó után még beszéltünk egymás felé fordulva először engem aztán őtt nyomta el az álom

Ok ez egy nagyon csöpögös rész de most ijen hangulatom van. Vajon ki az a barátnő? Tipej és kommentej. A helyes írási hibákért bocsi 😍❤️🏳️‍🌈

A Korcsolya RomantikájaWhere stories live. Discover now